گوسفند زنده 219,000 تومان هرکیلو
بازگشت به محصولات
عکس گردن گوسفندی
گردن گوسفندی 859,000 تومان هرکیلو

گرده ران گوسفندی

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

1,049,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گرده ران گوسفندی

گرده ران گوسفندی یکی از محصولات بسیار عالی است که از ران گوسفند نر تازه تهیه شده است و به‌دلیل کشتار روز بودن محصول، از طراوت و تازگی آن رضایت کامل خواهید داشت. از این محصول می‌توانید در موقعیت‌های مختلفی که نیاز به گوشت تازه‌ دارید، استفاده کنید. گرده ران گوسفندی، محصول ارزشمندی است که در انتهای لاشه گوسفند قرار دارد. از موارد مصرف این محصول می‌توانیم به کباب اشاره کنیم که معمولا با این نوع گوشت بسیار لذیذ خواهد شد و در مناسب‌های مختلف نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. اضافه کردن فلفل سبز و پیاز مزه‌دار هم آن را بسیار عالی خواهد کرد و برای وعده‌های غذایی ویژه شما می‌تواند مناسب باشد.

خواص جذاب خرید گرده ران گوسفندی

از گرده ران گوسفندی می‌توانید در شرایطی استفاده کنید که سرشار از پروتئین بوده و آمینو اسیدهای ضروری بدن شما را تامین خواهد کرد. این محصول حاوی ویتامین B بوده و سوخت و ساز بدن شما را هم بالا خواهد برد. همین مسئله سبب می‌شود که ورزشکاران و افراد دارای فعالیت بدنی هم بتوانند روی آن به‌عنوان یک ماده غذایی عالی حساب ویژه باز کنند. این محصول آهن بالایی هم دارد و می‌تواند برای انتقال اکسیژن به قسمت‌های مختلف بدن، کاربرد داشته باشد. گرده ران گوسفندی محصول ارزشمند و جالبی است که در وعده‌های غذایی ویژه و عادی شما جای خواهد داشت و کاملا می‌توانید از ارزش خرید عالی آن اطمینان حاصل کنید.

آماده‌سازی و بسته‌بندی به همراه قیمت گرده ران گوسفندی

بسته بندی گرده ران گوسفندی، با پلاستیک بوده و روی آن نیز با سلفون با کیفیت پوشانده شده است. از نکات بارز دیگر می‌توانیم به شیوه آماده سازی اشاره کنیم که توسط الو گوشت و به‌صورت اختصاصی انجام شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. بسته بندی آن به خواست مشتری بوده و تمامی گزینه‌ها نیز برای تکه تکه کردن، برش، چرخ کرده و موارد دیگر را می‌توانید تعیین کنید. در صورت وجود هر گونه سوالی می‌توانید با کارشناسان فروش الو گوشت در ارتباط باشید. آن‌ها راهنمایی‌های لازم را در هر زمینه به شما ارائه می‌دهند و می‌توانید یک پشتیبانی عالی را از آن‌ها دریافت کنید.

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

ماهیچه ران، مغز ران ، کعب ران

وزن

وزن هر یک عدد گرده ران گوسفندی برابر با 4 کیلوگرم است. به دلیل این که گوشت های الوگوشت همگی در بهترین و استانداردترین سایز هستند ، تفاوت اندک 100 تا 300 گرمی بین گرده ران گوسفندی را با گوشتی دقیقا مشابه گوشت خریداری شده شما دقیق می کنیم ،در نتیجه شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

غذاهای فرنگی, غذاهای ناب ایرانی, خورشتی, چلوگوشت, آبگوشتی, چرخی, استیکی, بیفتکی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

آبگوشت مشتی, استیک لذیذ, باقالی پلو باگوشت بره, خورشت قیمه, شامی کباب, عدس پلو عیونی, قرمه سبزی, لای توری کبابی

استخوان

با استخوان

چربی

تقریبا بی چربی

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

آلت نری, غدد

وزن ضایعات در هر کیلو

50تا100 گرم

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گرده ران گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *