عکس قلوه گوسفندی
قلوه گوسفندی 269,000 تومان289,000 تومان هرعدد
بازگشت به محصولات
ماهیچه ران گوسفندی 1,079,000 تومان هرکیلو

مغز ران بدون استخوان گوسفندی

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

1,689,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گوشت مغز ران بدون استخوان گوسفندی

وقتی که صحبت از مغز ران گوسفندی می‌شود، همه ما آن را به‌خاطر طعم لذیذ و بوی مطبوعش می‌شناسیم. مغز ران گوسفندی را می‌توانید بدون هیچ گونه استخوانی تهیه کرده و از پخش و استفاده از آن لذت ببرید. گوشت ران گوسفند، همواره خوش خوراک بوده و در سفره‌های ایرانی جایگاه خوبی دارد. از این محصول گوشت قرمز در تهیه کباب و استیک استفاده می‌شود و رستوران‌ها نیز علاقه زیادی به آن دارند. شما می‌توانید از مغز ران گوسفندی بهره برده و با سیخ، آن را برای مراحل کباب آماده کنید. استفاده از فلفل و همچنین پیاز هم می‌تواند غذایی نهایی شما را خوش‌مزه‌تر کند. فراموش نکنید که مغز ران گوسفندی نسبت به بقیه محصولات گوسفند حجم کمتری داشته و گران‌تر است.

فواید خرید مغز ران گوسفندی

هر چه قدر که مغز ران گوسفندی حجم و اندازه کمتری داشته باشد، معمولا لذیذتر است. این محصول کمترین چربی ممکن را داشته و استفاده از آن برای حفظ سلامتی و وارد کردن آهن و پروتئین به بدن الزامی است. شما می‌توانید در بازه‌های زمانی معینی این محصول را خریداری کرده و سالم و شاداب زندگی کنید. برای تهیه این محصول، از کشتار روز استفاده شده است و طراوت و تازگی گوشت را می‌توانید به خوبی در این محصول هم حس کنید. اگر در مناسبت‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، قصد دارید که یک کباب لذیذ را برای خانواده درست کنید، مغز ران گوسفندی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تهیه چنین غذاهایی باشد. البته توجه داشته باشید که طبع گوشت گوسفندی آن گرم و تر است و بهتر است با مصلح سرد مصرف شود.

موارد استفاده

طعم عالی این گوشت را می‌توانید در غذاهایی مانند باقالی پلو با گوشت به خوبی حس کنید. همچنین می‌توانید در پخت خورشت های خود مانند قرمه سبزی یا قیمه از این گوشت استفاده کنید.

بسته بندی و آماده سازی به همراه قیمت مغز ران بدون استخوان گوسفندی

الو گوشت برای اینکه محصول را با کیفیت عالی به دست مشتری برساند، از پلاستیک با کیفیت همراه با سلفون در بسته بندی این محصول استفاده می‌کند. بدین ترتیب، مغز ران گوسفندی کیفیت و طراوت همیشگی خود را حفظ کرده و تا زمانی که توسط پیک به دست شما برسد، می‌توانید اطمینان کافی نسبت به کیفیت عالی آن داشته باشید. همچنین، باید به بسته بندی اختصاصی توسط الو گوشت هم اشاره کنیم که سبب می‌شود مشتری حق انتخاب کاملی در نحوه آماده سازی آن داشته باشد. می‌توانید نحوه بسته بندی را تعیین کرده و کار خود را در خانه بسیار کمتر کنید. مراحل برش و آماده سازی در سایت قابل انتخاب خواهد بود و گزینه‌های متنوعی را هم می‌توانید دریافت کنید.

نکته مهم دیگر، برخورداری از پشتیبانی تمام وقت است که توسط کارشناسان زبده الو گوشت ارائه می‌شود. می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از این کارشناسان دریافت کرده و یک خرید ایده‌آل و تخصصی داشته باشید. مغز ران گوسفندی ارائه شده توسط الو گوشت دارای بهترین کیفیت ممکن است و بعد از یک بار خرید، می‌توانید یکی از مشتریان همیشگی‌اش باشید.

تهیه شده از ران تازه گوسفندی
اجزاء محصول ماهیچه – استخوان میان ران – دنبالچه – کعب
موارد استفاده استیک و کباب برگ
وزن حداقل ۱.۵ کیلوگرم
میزان چربی ندارد
میزان استخوان با استخوان
ضایعات ندارد
وزن ضایعات در هر کیلو صفر
شرایط نگهداری یخچالی بین صفر الی چهار درجه

در تهیه این محصول، نکات بهداشتی و سلامتی توسط کارکنان رعایت شده است و الو گوشت همیشه متعهدانه نسبت به مشتریان خود رفتار می‌کند.

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

گوشت خالص و لذیذ ران گوسفندی

وزن

به میزان سفرش شما برش خورده و وزن می شود و برای هر نفر در خورشت حدود 80 تا 100 گرم است

موارد استفاده

خورشتی, چلوگوشت

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

باقالی پلو باگوشت بره, خورشت قیمه, قرمه سبزی

استخوان

بی استخوان

چربی

تقریبا بی چربی

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

تقریبا ندارد

وزن ضایعات در هر کیلو

صفر

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مغز ران بدون استخوان گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *