قلوه گاه گوساله

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

739,000 تومان هرکیلو

18 عدد در انبار

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گوشت قلوه گاه گوساله

قلوه گاه گوساله یکی از بخش‌های مهم گوساله است که سرشار از مواد مغذی برای بدن بوده و در حفظ ایمنی و سلامتی بدن شما تاثیر مثبت بسیار زیادی خواهد داشت. شما می‌توانید از ویتامین‌ها و بخش‌های پروتئینی این ماده غذایی استفاده کرده و بافت چربی آن استفاده کنید. طرفداران آن در ایرانی در انواع وعده‌های غذایی از آن استفاده می‌کنند و آهن موجود در آن می‌تواند برای رشد و نمو کودکان هم بسیار مناسب باشد. این ماده غذایی در دور کردن بیماری‌ها از شما هم تاثیر مثبت دارد و حتما باید به تاثیرات آن در زندگی خود توجه ویژه داشته باشید. افرادی که کمبود پروتئین دارند، می‌توانند با مصرف قلوه گاه گوساله از پروتئین و آهن مناسب برخوردار شوند.

سلامت افراد به‌همین موارد بستگی دارد و عدم وجود آن‌ها در یک ماده غذایی می‌تواند تبعات سنگینی به‌همراه داشته باشد. با مصرف قلوه گاه گوساله می‌توانید مشکل کم خونی را کاهش دهید. کم خونی معمولا ارتباط مستقیمی با پروتئین دارد و به‌دلیل تامین پروتئین شما از طریق قلوه گاه گوساله، دیگر چنین مشکلات مشابهی برای شما وجود نخواهد داشت. گوشت قلوه گاه گوساله دارای یک طبع سرد است و می‌توانید در کنار یک سری از ادویه‌ها آن را وارد سبذ غذایی خانواده خود کنید. فلفل گزینه مناسبی است که هنگام پخش قلوه گاه گوساله می‌توانید از آن استفاده کنید.

خواص مهم خرید قلوه گاه گوساله

قلوه گاه گوساله تاثیر مثبتی روی مبارزه با بیماری‌ها دارد. اگر بیماری خاصی دارید، می‌توانید از روی موجود در قلوه گاه گوساله استفاده کرده و بیماری‌های خود را درمان کنید. پروتئین موجود در این ماده هم برای تقویت عضلات بسیار مناسب است. عضلات بدن خود را می‌توانید نیرومند کرده و در آینده هم احتمال پوکی استخوان را کاهش دهید. حتی ورزشکاران هم می‌توانند این ماده غذایی را در رژیم غذایی خود قرار داده و در باشگاه بهتر از همیشه کار کنند. قلوه گاه گوساله در هرم غذایی هم تاثیر مثبتی دارد و بهتر است که بازه‌های زمانی مختلفی اقدام به مصرف قلوه گاه گوساله کنید.

تهیه شده از گوشت گوساله کشتار روز
اجزاء محصول
موارد استفاده انواع خوراک
وزن
میزان چربی
میزان استخوان
ضایعات
وزن ضایعات در هر کیلو
شرایط نگهداری در دمای مناسب یخچال و فریزر

 

بسته بندی و آماده سازی به همراه قیما قلوه گاه گوساله

برای آماده‌سازی محصولات مختلف گوشت قرمز، الو گوشت ریش و قیچی را به دست مشتری سپرده است و خود شما می‌توانید نحوه برش و آماده سازی را تعیین کنید. در برخی از موارد، امکان چرخ کرده کردن و خرد کردن کامل وجود دارد و با هزینه بسیار پایینی می‌توانید چنین کارهایی را انجام دهید. ارسال از طریق بسته بندی پلاستیکی انجام شده و الو گوشت از یک سلفون برای این منظور استفاده کرده است. سلفون موجود در آن بهداشت محصول را کاملا عالی حفظ کرده و اجازه نمی‌دهد که آلودگی‌ها و بیماری‌ها در حین آماده سازی و ارسال به درب منزل شما واردش شود. می‌توانید تمامی سوالات خود را با کارشناسان بخش فروش الو گوشت هم مطرح کنید. کارشناسان در طول فرایند خرید اختیار شما بوده و کمک می‌کنند که پشتیبانی لازم را در هنگام خرید دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قلوه گاه گوساله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *