چرخ کرده راسته گوسفندی

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

1,390,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

چرخکرده فیله راسته گوسفندی

با چرخکرده فیله راسته گوسفندی می‌توانید غذایی لذیذ برای زما‌ن‌هایی تهیه کنید که فرصت کافی برای آشپزی ندارید و باید هر چه سریع‌تر، برای مهمانان خود غذا آماده کنید. معمولا در چنین مواقعی استفاده از چرخکرده فیله راسته گوسفندی می‌تواند بهترین گزینه شما باشد. مهمانانی که سرزده از راه می‌رسند و شما هم با آن‌ها رودروایسی دارید، باید غذایی لذیذ و در عین حال سریع برای‌شان تهیه کنید. در این شرایط، باید به زمان پخت توجه کرده و ببینید که چند دقیقه برای این منظور زمان نیاز دارید. برای اینکه از زمان پختن گوشت که ساعت‌ها زمان نیاز دارد، خلاص شوید، می‌توانید از چرخکرده فیله راسته گوسفندی استفاده کنید.

این محصول سریع آماده شده و می‌توانید عرض چند دقیقه، غذایی خوش طعم و کاملا مجلسی برای مهمان خود داشته باشید. این محصول به‌صورت آماده توسط الو گوشت در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید در غذاهای متنوع از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که بسیاری از غذاهای ایرانی را با چرخکرده فیله راسته گوسفندی درست می‌کنند و شما نیز همین فرایند مشابه را می‌توانید با قیمت متناسب داشته باشید. خوراک سریع، همواره مورد استقبال افراد بوده است و به‌دلیل مشغله‌های زیاد زندگی و نبودن فرصت، بسیاری به‌جای استفاده از گوشت درسته، از چرخ کرده آن استفاده می‌کنند. این محصول از نوعی فیله درست می‌شود که مخصوص میهمان است و برای تمام وعده‌های غذایی هم کاربرد دارد.

مزایای استفاده و خرید چرخکرده فیله راسته گوسفندی

شما می‌توانید با تهیه چرخکرده فیله راسته گوسفندی، خواص جالب آن را در عرض چند دقیقه دریافت کنید. کراتین موجود در آن سبب رشد بیشتر عضلات شده و بدن شما به‌عنوان یک ورزشکار در شرایط ایده‌آلی قرار خواهد گرفت. فراموش نکنید که این محصول با چربی کمتری در اختیار شما قرار می‌گیرد و همین باعث می‌شود که افزایش وزن خاصی نداشته باشید. این محصول دارای مواد مغذی متعددی بوده و در حین استفاده، میزان زیادی از آهن هم می‌توانید به بدن خود وارد کنید. می‌توانید از ویتامین‌های گروه ب در بدن خود بهره برده و جذب آسان آن‌ها را برای بدن خود داشته باشید. روی هم در این ماده غذایی وجود دارد.

آماده‌سازی و بسته بندی به همراه قیمت چرخکرده فیله راسته گوسفندی

الو گوشت برای آماده سازی این محصول از نظر مشتریان خود استفاده کرده و کاملا می‌توانند در حین خرید، نوع برش و چرخ کرده را تعیین کنند. الو گوشت از یک شیوه اختصاصی برای بسته بندی با پلاستیک هم استفاده می‌کند که روی آن هم توسط سلفون پوشانده می‌شود. سلفون می‌تواند از ورود اقلام غیر بهداشتی به داخل بسته بندی جلوگیری کند و ارزش بسیار زیادی دارد. می‌دانیم که مدت زمان ارسال محصول چند روز طول می‌کشد و الو گوشت برای اطمینان از حفظ طراوت و تازگی محصول، از پلاستیک با کیفیت همراه با سلفون استفاده می‌کند.

شما می‌توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان بخش فروش الو گوشت پرسیده و پشتیبانی لازم را دریافت کنید.

تهیه شده از گوشت تازه گوسفند کشتار روز
اجزاء محصول گوشت خالص راسته بدون استخوان گوسفندی
وزن برای هر وعده یک نفر در کباب بین 200 تا 300 گرم است حدود دو سیخ ، در برگر حدود 180 گرم یک قرص برگر و در دیگر غذا ها بین 100 تا 150 گرم گوشت چرخ شده کافی است شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.
موارد استفاده سرخ کردن , غذاهای فرنگی , غذاهای ناب ایرانی
بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود برگر خوشمزه , پاستا , پیتزا , ساندویچ دلربا , سوپ مقوی , شامی کباب , کباب کوبیده , کوبیده پیچ
دفعات چرخ شدن یک بار چرخ , دو بار چرخ
چربی چربی ندارد
کالری در هر 100 گرم 235 کالری
شرایط نگهداری یخچالی بین صفر تا چهار درجه
بسته بندی ظرف و سلفون
اطلاعات خرید محصول به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ کرده راسته گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *