رژیم و تناسب اندام

داشتن رژیم غذایی مناسب و از طرفی تناسب اندام ایده آل در سال قرن بیستم راحت‌تر از هر زمانی می‌باشد. اما امروزه آمار چاقی، چربی خون و … نگران کننده شده است. به نظر شما علت این اتفاق چیست؟ یکی از مهمترین دلایل آن نداشتن تغذیه مناسب و از طرفی فعالیت بدنی پایین می‌باشد. با توجه شرایط حال حاضر هیئت مدیره الو گوشت تصمیم گرفته است که یک مجله تخصصی رژیم غذایی و تناسب اندام راه اندازی کند. در این مجله قرار است برای همه افراد یک رژیم غذایی مناسب ارائه شود.

برای هر رژیم غذایی نیز کیفیت، تنوع، جامع بودن « به لحاظ فیبر، پروتئین، کربوهیدرات، چربی » مد نظر قرار داده شده است. از طرفی باید به این موضوع توجه داشته باشید که تناسب اندام در صورتی برای شما ارزشمند است که به سلامتی خود ضربه وارد نکنید. به عنوان مثال در برخی از مجله ‌های لاغری و تناسب اندام به شما پیشنهاد می‌دهند که فیله مرغ، چنجه، گوشت ماهی استفاده کنید. با انجام این رژیم غذایی قطعا نیز لاغر خواهید شد. اما مشکل این است که سلامت شما در معرض خطر قرار گرفته است و کبد چرب برای شما مشکل ساز خواهد شد.

اما در تیم تولید محتوای الو گوشت مگ، از یک متخصص تغذیه و یک مربی حرفه‌ای بدنسازی و فیتنس استفاده کرده‌ایم که تناسب اندام و سلامت را به صورت همزمان به ارمغان آوریم. تفاوت الو گوشت با یک مجله تناسب اندام معمولی در درک مخاطب خود می‌باشد. شما در مجله رژیم و تناسب اندام الو گوشت مگ می‌توانید به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید، بدون این که نیاز به مشاوره‌های سخت و تخصصی داشته باشید. چرا که ساختار مقالات الو گوشت مگ با توجه به نیاز مخاطب فراوان ما تعریف می‌شود.

رژیم غذایی چیست؟

رژیم غذایی یک برنامه ریزی جامع برای غذا خوردن در زمان‌های مشخص و در مقدار مشخص می‌باشد. یک رژیم غذایی باید با توجه به نیاز هر فرد طراحی شود و خود فرد می‌تواند با تغییر پارامترهای کلی آن به نتایج مورد نیاز مثبت د دست پیدا کند. به عنوان مثال زمانی که ما یک رژیم غذایی لاغری ایده آل را 2500 کالری در روز تعیین می‌کنیم. اگر شما یک فرد با فعالیت بدنی بالا می‌باشید، می‌توانید با 3000 کالری در روز نیز به لاغری مورد نظر خود دست پیدا کنید. از طرفی اگر شما یک فرد با فعالیت بدنی کم می‌باشید، می‌توانید با 2000 کالری به بدن ایده‌آل خود دست پیدا کنید.

اما یکی از مهمترین نکاتی که در مجلات تناسب اندام و رژیم غذایی به آن توجه نمی‌شود، مصرف ریز مغذی‌های لازم و ضروری برای بدن می‌باشد. به عنوان مثال شخصی که در حال کاهش وزن می‌باشد. باید هر یک روز در میان یک قرص ویتامین E 200 میل کند. در غیر این صورت افتادگی پوست او قابل ملاحظه خواهد بود و ترک‌های پوستی او نیز رفع نمی‌شود. از حسن الو گوشت مگ در این است که علاوه بر معرفی گوشت با کیفیت مانند راسته گوسفندی و راسته گوساله به شما پیشنهاد مصرف دیگر مواد مغذی ضروری را نیز می‌دهد. قطعا متوجه اهداف الو گوشت شده‌اید که بیش از آن که به فکر برندینگ خود باشد به فکر سلامتی جامعه خود می‌باشد.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که در مجله  رژیم و تناسب اندام الو گوشت مگ برای هر شخصی رژیم غذایی منحصر به فرد وجود دارد. به عنوان مثال اگر فردی به دنبال چاق شدن می‌باشد، کافی است که یک سری به بخش آموزش آشپزی الو گوشت مگ بزند تا با درست کردن انواع غذاهای خوشمزه به مرور زمان افزایش وزن را تجربه کند. چرا که بر اساس بررسی ‌های صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی الو گوشت مگ بخش قابل توجه‌ای از کم اشتهایی و کم غذایی افراد به دلیل یکنواختی نوع غذا می‌باشد.

تناسب اندام چیست؟

تعریف تناسب اندام یک تعریف نسبی می‌باشد که در زمان‌های مختلف، افراد گوناگون آن را با توجه به شرایط و فرهنگ  تفسیر می‌کنند. به عنوان مثال در روم و مصر باستان کسانی تناسب اندام داشتند که شکم‌های بزرگ و قد بلند داشته باشند. چرا که این موضوع نشان از ثروت و قدرت در افراد بود. اما امروزه تناسب اندام از نظر پزشکی به معنای داشتن اندام سالم و از طرفی تنومند می‌باشد. از طرف مقابل نیز نوعی  تناسب اندام مطرح می‌شود که حاصل زیباشناسی و ریاضی می‌باشد. در الو گوشت مگ در بخش تغذیه و تناسب اندام هدف ما ارائه مقالاتی بر اساس سلامت شما و زیبایی شناسی می‌باشد.

اگر شما یک تغذیه مناسب داشته باشید و از طرفی یک زمان کوتاه در حد 15 دقیقه در روز را صرف انجام ورزش‌ کنید. دستیابی به تناسب اندام با الو گوشت کار سختی نخواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید که در آینده نزدیک بخش مجلات تناسب اندام الو گوشت به صورت مجزا در اختیار افراد ورزشکار قرار خواهد گرفت. چرا که حتی ورزشکاران نیز باید به تناسب اندام خود اهمیت دهند. به عنوان مثال ورزشکاران پاور لیفتینگ قدرت بسیار زیاد دارند، اما تناسب اندام مناسبی ندارند. اگر مدت زمان کوتاهی را صرف مطالعه مقالات بخش تناسب اندام کنند، قطعا به یک تناسبی نسبی دست خواهند یافت.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط متخصصین تغذیه و همچنین مربی بدنسازی الو گوشت مگ رسیدن به تناسب اندام با داشتن یک تغذیه سالم ممکن است. خوشبختانه با فروشگاه الو گوشت نیز داشتن تغذیه سالم بسیار ساده است و با چند کلیک به هدف خود دست پیدا می‌کنید. تناسب اندام به صورت ویژه روی جایگاه اجتماعی، اعتماد به نفس و روحیات شما تاثیر دارد، در نتیجه به سعی کنید که از یک مجله تناسب اندام با کیفیت محتوایی بالا استفاده کنید.

مجله تناسب اندام الو گوشت ویژه فیتنس مردان و زنان می‌باشد

خوشبختانه در الو گوشت مگ برای گروه‌های مختلف مقالات جذابی را آماده کرده‌ایم. به عنوان مثال برای کسانی که بدنسازی حرفه‌ای کار می‌کنند، مقاله « بهترین رژیم بدنسازی برای داشتن اندامی جذاب » را  قرار دادیم. از طرفی برای دیگر افرادی که قصد کاهش وزن را نیز دارند مقاله « چگونه با تغذیه مناسب لاغر شویم » را قرار دادیم. با الو گوشت مگ دستیابی به یک استراتژی برای فیتنس مردان و زنان کار سختی نیست. چرا که در تیم تولید محتوای تغذیه و تناسب اندام اول گوشت از افراد متخصص استفاده نموده‌ایم. حتی شما می‌توانید در بخش کامنت‌های مقاله مورد نظر ویژگی خود را مطرح کنید و از مربیان و متخصصین این حوزه راهنمایی دریافت کنید. ممکن است که سوال شما و یا چالش شما برای فردی دیگر نیز وجود داشته باشد. در این صورت هر دو شما به پاسخ مورد نظر خود دست پیدا می‌کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به سیاست‌های هیئت مدیره الو گوشت در حال حاضر امکان ارتباط مستقیم شما با متخصصین تغذیه الو گوشت و یا مربی بدنسازی فیتنس الو گوشت امکان پذیر نمی‌باشد و شما تنها از طریق کامنت مقالات الو گوشت مگ می‌توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. در نهایت لازم به ذکر است که مجله تناسب اندام الو گوشت یک مجله تخصصی در حوزه ورزش و سلامت می‌باشد که رسالت خود را اول کمک به سلامت عموم جامعه و دوم طراحی و برنامه ریزی استراتژی ویژه فیتنس مردان و زنان قرار داده است.

بهترین برنامه غذایی فیتنس از یک مجله فیتنس تخصصی امکان پذیر است

ممکن است که شما به دنبال بهترین برنامه غذایی فیتنس، بارها و بارها مجلات فیتنس را بررسی کرده باشید. از طرفی ممکن است که از طریق چند پیج اینستاگرامی نیز برنامه غذایی فیتنس خود را دریافت کرده باشید، اما نتیجه ایده آل را به دست نیاورده باشید. در این صورت دو چالش مطرح می‌شود که شما می‌توانید با حل کردن آن به اهداف مورد نظر خود که تناسب اندام می‌باشد، دست پیدا کنید. اولین و مهمترین چالش افراد که هیچ ارتباطی به بهترین برنامه غذایی فیتنس و یا مجله فیتنس تخصصی ندارد، موضوع اراده و پشت کار شما می‌باشد. به عنوان مثال مجله فیتنس تخصصی الو گوشت مگ، یکی از بهترین مجلات حال حاضر ایران می‌باشد.

اگر شما به نکاتی که در آن گفته می‌شود، عمل نکنید؛ کاملا طبیعی است که به تناسب اندام دست پیدا نکنید. اما سوال اصلی این اس که آیا مشکل از سمت الو گوشت می‌باشد. آیا یک مجله دیگر می‌تواند این موضوع را برای شما حل کند. پاسخ کاملا مشخص است و نیازی به توضیح ندارد.

دومین نکته که شما باید به آن توجه داشته باشید، شرایط خاص بدنی شما می‌باشد. به عنوان مثال اگر شما 35 کیلو گرم اضافه وزن دارید و یا 20 کیلوگرم کمبود وزن دارید، باید از یک متخصص تغذیه به صورت حضوری استفاده کنید. در غیر این صورت این موضوع برای شما مزایای خاصی نخواهد داشت. این موضوع ارتباطی به توانایی و یا محتوای مجله فیتنس تخصصی ندارد. چرا که اهداف شما نیاز به یک تیم تخصصی دارد و سرعت بالا تغییر وزن شما ممکن است که عوارض جبران ناپذیری برای سلامت شما داشته باشد.  در غیر این صورت 5 تا 10 کیلوگرم اضافه وزن و یا کمبود وزن با مطالعه مجلات یک مقاله قابل درمان است. البته مجله‌ای که محتوای آن را یک تیم حرفه‌ای تهیه کرده‌ باشند.