گل ماهیچه گوسفندی

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

809,500 تومان نیم کیلو

ناموجود

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گل ماهیچه گوسفندی

گل ماهیچه گوسفند یکی از بهترین فرآورده‌های گوسفند است که ماهیچه کوچک سر دست گوسفند تهیه می‌شود و فاقد چربی است. این محصول یکی از لذیذترین غذاهایی است که می‌توانید در وعده‌های غذایی خود از آن استفاده کنید. با یک‌بار خرید گل ماهیچه گوسفندی می‌توانید در وعده‌های غذایی متنوعی بسته به تعداد افراد مصرف کننده، از آن بهره ببرید. گل ماهیچه گوسفند از کشتار داخلی تهیه شده است و با بهترین کیفیت ممکن می‌توانید آن را دریافت کنید. اگر این محصول را در دمای زیر ۱۸ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید، می‌توانید به مدت هفت روز از آن استفاده کنید.

خواص خرید گل ماهیچه گوسفندی

ماهیچه گوسفندی پر از پروتئین بوده و چربی آن هم نسبت به گوشت گوساله و بوقلمون بیشتر است. می‌توانید هر از چندگاهی از این محصول در وعده‌های غذایی خود استفاده کنید. ماهیچه گوسفندی طعم بهتر و بیشتری نسبت به گوشت گوساله دارد و معمولا هم آبدارتر است. اگر این محصول با سلیقه غذایی شما تناسب کامل دارد، می‌توانید به‌عنوان یک غذای لذید و همراه با برنج از آن استفاده کنید. حجم این ماده غذایی به حدی است که بتوانید در چند وعده غذایی خود از آن استفاده کنید. این محصول فواید غذایی بسیاری هم دارد و به‌دلیل پروتئین بالا و برخورداری از ویتامین و مواد معدنی ضروری، می‌تواند مورد توجه خریداران بسیاری قرار گیرد.

ارزش غذایی

گل ماهیچه گوسفند به مقدار مساوی از اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع تشکیل یافته است. در این بین اسید اولئیک هم به چشم می‌خورد که همان چربی اصلی موجود در روغن زیتون است. در دنیای مدرن و در حالی که مصرف امگا-3 در بین افراد کمتر است، با استفاده از گل ماهیچه گوسفندی می‌توانید بخش مهمی از بحران غذایی را حل کنید. با این محصول اسیدهای چرب مفید به بدن شما منتقل خواهند شد. بخش اعظمی از گوش گل ماهیچه گوسفندی دارای امگا-۳ است و همین میزان استاندارد بدن شما را تیز تامین خواهد کرد و ارزش غذایی بسیار بالایی به‌همراه دارد.

تهیه شده از گوشت گوسفند
اجزاء محصول ماهیچه دست گوسفند
موارد استفاده به‌عنوان وعده غذایی
وزن
میزان چربی
میزان استخوان
ضایعات
وزن ضایعات در هر کیلو
شرایط نگهداری دمای بین ۱ الی ۴ درجه سانتی‌گراد

 

شما می‌توانید از ماهیچه گل گوسفندی همراه با وعده‌های غذایی سنتی یا مدرن خود استفاده کنید. امکان طبخ آن به شیوه‌های مختلف وجود دارد و با امکان نگهداری چندروزه می‌توانید آن بین دمای ۱ الی ۴ درجه قرار داده و نگرانی از بابت فاسد شدن را کاملا برطرف سازید.

بسته‌بندی و آماده‌سازی به همراه قیمت گل ماهیچه گوسفندی

گل ماهیچه گوسفندی را می‌توانید در ظروف پلاستیکی که همراه با سلفون بسته‌بندی شده است دریافت کنید. اصول بهداشتی کامل در هنگام بسته بندی رعایت شده است و می‌توانید میزان سفارش خود را به همین شیوه در تمامی سفارشات خود دریافت کنید. روند آماده‌سازی و تحویل هم کاملا به‌صورت اختصاصی انجام می‌شود و هنگام خرید می‌توانید به انتخاب خودتان از خدمات الو گوشت بهره ببرید. در صورت وجود هر گونه سوال در مورد این محصول یا محصولات دیگر، می‌توانید با کارشناسان فروش الو گوشت در ارتباط باشید. پشتیبانی لازم در تمامی زمینه‌ها و در تمامی مراحل خرید به شما ارائه خواهد شد.

تهیه شده از گوشت تازه گوسفند کشتار روز
اجزاء محصول گوشت خالص و لذیذ گوسفندی بافت مشابه ماهیچه
وزن هر نیم کیلو گل ماهیچه حدود 8 عدد می شود و مقدار لازم برای هر وعده یک نفر 3 عدد است
موارد استفاده غذاهای ناب ایرانی , خورشتی , چلوگوشت , آبگوشتی , سوپی
بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود آبگوشت مشتی , باقالی پلو باگوشت بره , خورشت قیمه
استخوان بی استخوان
چربی چربی ندارد
کالری در هر 100 گرم 235 کالری
ضایعات ندارد
وزن ضایعات در هر کیلو صفر
شرایط نگهداری یخچالی بین صفر تا چهار درجه
بسته بندی ظرف و سلفون
اطلاعات خرید محصول به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گل ماهیچه گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *