کله پاچه گوسفندی

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

879,000 تومان هردست

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

کله پاچه گوسفندی

کله پاچه گوسفندی از جمله محصولاتی است که طرفداران زیادی در کشور دارد و به‌همین دلیل، مصرف آن بالا است. کله پاچه گوسفندی را می‌توانید از الو گوشت دریافت کنید که شامل یک عدد کله، چهار عدد پاچه مغز جدا و پاک کرده و اقلام دیگر هرمراه با آن است. از آن‌جایی که این محصول از کشتار روز تهیه شده است، تازگی و طراوت عالی محصولی را می‌توانید حس کنید. این محصول بدون ضایعات در اختیار شما قرار می‌گیرد و برای صبحانه‌ای جذاب می‌توانید از آن اسنفاده کنید. این محصول خواص بسیار زیادی هم دارد که در صورت استفاده صحیح و متعادل، می‌توانید از مضرات آن دوری کرده و زندگی سالمی را با آن سپری کنید.

خواص خرید کله پاچه گوسفندی

این محصول پروتئینی موجود در کله پاچه، جهت رشد و تقویت سیستم بدن لازم و ضروری است. شما با این فرآورده می‌توانید بافت‌های بدن را ترمیم کرده و مدت‌ها شاداب زندگی کنید. استفاده از کله پاچه در وعده صبحانه بهترین انتخاب است و همه مواد مغذی را در بهترین تایم روز می‌تواند به بدن شما وارد کند. این غذای سنگین و انرژی زا، می‌تواند پروتئین و ویتامین بالایی داشته باشد، اما همزمان کلسترول بدن شما را نیز بالا می‌برد. این محصول طبع سرد و خشکی دارد و هخرید و قیمت قلوه گاه گوساله تازه (فروش ویژه) – الو گوشتر کدام از قسمت‌های آن را می‌توانید در مواقع خاصی مورد استفاده قرار دهید. زبان گوسفیند ویتامین‌های عالی گروه ب را دارد و برای بدن بسیار مفید هستند.

می‌توانید از زبان گوسفند برای ترمیم زخم‌های داخلی بدن خود استفاده کنید. این محصول می‌تواند شیر زنان باردار را هم بیشتر کند. این محصول یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که بدن شما را هم ضد عفونی خواهد کرد. با خرید کله پاچه گوسفندی می‌توانید به رقیق کردن خون خود هم کمک کرده و عملکرد سلول‌های بدن را ترمیم کنید. سیستم ایمنی بدن با آن تحریک خواهد شد و می‌توانید از بسیاری از بیماری‌ها دوری کنید. بیماری‌های قلبی و عروقی از جمله آن‌ها هستند که کله پاچه گوسفندی می‌تواند تاثیر خوبی در رفع آن‌ها داشته باشد. استفاده متعادل آن توصیه شده است تا دچار ضرر و زیان‌های آن نشوید.

آماده‌سازی و بسته بندی به همراه قیمت کله پاچه

این محصول را می‌توانید با بسته‌بندی پلاستیکی دریافت کنید. این بسته بندی همراه با سلفون در اختیار شما قرار می‌گیرد و کیفیت و طعم کله پاچه را حفظ می‌کند. تا زمانی که پیک این محصول را به دست شما برساند، می‌توانید از سلامت و حمل بهداشتی آن هم اطمینان داشته باشید. الو گوشت از بسته‌بندی اختصاصی برای محصول استفاده کرده است و برش و دیگر کارهای آن را هم مشتری تعیین خواهد کرد. بنابراین، محصولی را دریافت می‌کنید که اکثر کارهای پاک کردن و برش آن انجام شده است و تنها با شست و شو می‌توانید آن را در یخچال خود قرار دهید. می‌توانید با کارشناسان فروش الو گوشت هم در ارتباط بوده و تمام سوالات خود را با آن‌ها مطرح کنید.

 

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

کله, زبان, مغز, 4 عدد پاچه

وزن

هر دست کله پاچه برای 4 تا 8 نفر است

موارد استفاده

غذاهای ناب ایرانی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

کله پاچه

استخوان

با استخوان

چربی

پرچربی است

کالری در هر 100 گرم

330 کالری

ضایعات

غدد, قسمت‌های غیر خوراکی

وزن ضایعات در هر کیلو

50تا100 گرم

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کله پاچه گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *