کف دست بدون استخوان گوسفندی

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

1,669,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

کف دست گوسفندی یکی از فرآورده‌های جالب گوسفند است که در وعده‌های غذایی خود می‌توانید آن را وارد کنید. این محصول از سر دست گوسفند تشکیل یافته است و نسبت به ران گوسفند هم استخوان بیشتری دارد. قیمت آن نسبت به مابقی قسمت‌های گوسفند ارزان‌تر است و چربی آن هم کمتر خواهد بود. این محصول شباهت بیشتری به ران گوسفندی دارد و می‌توانید آن را در بسته‌های دلخواه دریافت کنید. شما می‌توانید از کف دست گوسفندی بدون استخوان در تهیه خورشت‌های مختلف استفاده کنید. با توجه به نداشتن استخوان، می‌توانید به سادگی در تهیه کباب هم از آن استفاده کنید.

فواید بیشمار کف دست گوسفندی

کف دست گوسفندی از کشتار روز تهیه شده است و فواید بیشماری برای شما به همراه خواهد داشت. می‌توانید از این محصول محصول در سبد غذایی خود استفاده کنید. گوشت آن دارای آهن، کلسیم، پروتئین و سلنیوم بوده و می‌تواند تعداد زیادی از مواد مغذی را نیز برای بدن شما تامین کند. گوشت گوسفند می‌تواند تاثیر بسزایی در درمان افسردگی شما داشته باشد و پزشکان استفاده از آن را برای جلوگیری از ابتلا به سرطان، کاهش وزن و موارد دیگر مناسب دانسته‌اند. کف دست گوسفندی را می‌توانید همراه با آنتی اکسیدان فراوان در وعده‌های غذایی خودتان وارد کنید. این محصول بسیار خوشمزه و مطبوع بوده و منبعی غتی از آهن و روی برای بدن شما خواهد بود.

شیوه‌های مصرف

گوشت کف دست گوسفندی بدون استخوان را می‌توانید به‌صورت چرخ شده تهیه کنید. روش مصرف چرخ کرده در غذاهای ایرانی دارای تنوع بالایی است و می‌توانید به شیوه‌های مختلف آن را در خورشت‌ها مورد استفاده قرار دهید. کیفیت بالای گوشت به‌دلیل چربی پایین ان اثبات شده است و وزن کتف‌های مختلف آن هم در تعادل و هماهنگی با همدیگر خواهند بود. طراوت و تازگی آن سبب می‌شود که با نگهداری صحیح آن در دمای ۰ الی ۴ درجه، بتوانید همان حس جذاب برخورداری از یک گوشت تازه را سر سفره خودتان داشته باشید.

بسته‌بندی و آماده‌سازی

شما می‌توانید این محصول را در بسته بندی پلاستیکی کاملا بهداشتی دریافت کنید. روی آن با سلفون کشیده شده است و روند آماده‌سازی هم کاملا به خواست مشتری جلو خواهد رفت. بسته‌بندی محصول به‌صورت اختصاصی و توسط الو گوشت انجام می‌شود و بسته به نوع و تعداد برش‌هایی که مشتری درخواست داشته باشد، می‌توانید در سایت و هنگام خرید وارد کنید. این محصول از کشتار روز تهیه شده است و بدون نیاز به نگرانی می‌توانید از کیفیت گوشت دریافتی اطمینان حاصل کنید.

پشتیبانی کامل و تمام عیار هم توسط کارشناسان فروش الو گوشت در اختیار شما قرار دارد و در صورت وجود هر گونه سوالی می‌توانید آن‌ها را مطرح کنید. در فرایند فروش می‌توانید نظرخواهی کرده و با پیشنهاد کارشناسان، یک خرید عالی و حساب شده را داشته باشید. حتی می‌توانید پیشنهادهایی را برای نحوه بسته بندی محصول هم دریافت کنید تا اشتباهی در کار وجود نداشته باشد.

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

گوشت خالص و لذیذ گوسفندی

وزن

وزن هر یک عدد کف دست بدون استخوان گوسفندی حدود 1 کیلوگرم است و برای هر وعده یک نفر 70 گرم در خورشت است

موارد استفاده

غذاهای ناب ایرانی, خورشتی, چلوگوشت, چرخی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

باقالی پلو باگوشت بره, خورشت قیمه, عدس پلو عیونی, قرمه سبزی

استخوان

بی استخوان

چربی

چربی ندارد

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

ندارد

وزن ضایعات در هر کیلو

صفر

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کف دست بدون استخوان گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *