قلم چلویی گوسفندی

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

1,079,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

قلم چلویی گوسفندی

قلم چلویی گوسفندی به خاطر خواص زیادش شناخته می‌شود و می‌توانید در طبخ انواع غذاها از ان استفاده کنید. استفاده از این محصول باعث تقویت بیشتر اعضای بدن شده و بهترین گزینه برای بهبود عملکرد بدن است. اگر قصد دارید که سلامت بدن خود را با خوردن غذاهای گوشتی حفظ کنید، قلم چلویی گوسفندی می‌تواند یک گزینه ایده‌ال باشد. قلم چلویی گوسفندی درصد چربی بالایی دارد و به‌همین دلیل، برای جلوگیری از بالا رفتن چربی خون بدن خود، باید از مصرف زیاد آن خودداری کنید. این محصول از خواص درمانی و سلامتی بسیار خوبی برخوردار است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم.

خواص درمانی و سلامتی در خرید قلم چلویی گوسفندی

با استفاده از قلم چلویی گوسفندی می‌توانید درمان خوبی را برای آرتروز مفاصل خود تجربه کنید. این محصول دارای آب ژلاتین بسیار خوبی بوده و به‌همین دلیل، بهترین روند درمانی را برای بدن شما خواهد داشت. خواص قلم چلویی گوسفندی به‌دلیل وجود مواد مغذی در آن بسیار بالا است و مصرف آن می‌تواند ویتامین‌های بسیار خوبی را هم وارد بدن شما کند. بدن شما به کلسیم، منیزم، آهن و ویتامین‌های دیگر هم نیاز دارد که با وجود چنین محصولی می‌توانید آن را دریافت کنید. قلم چلویی گوسفندی برای تندرستی بدن شما عالی است و می‌توانید مواد مغذی عالی را وارد بدن خود کنید.

این محصول محافظت بسیار خوبی از سلامت شما خواهد داشت و مفاصل‌تان نیز در شرایط عالی قرار می‌گیرد. اگر بی‌خوابی و التهاب روده دارید، می‌توانید از اسید آمینه موجود در قلم چلویی گوسفندی استفاده کرده و این موارد را کاهش دهید. اسید آمینه گلیسین هم در این محصول فراهم است و می‌تواند در برطرف کردن بی‌خوابی و کاهش خستگی بسیار تاثیرگذار باشد. افرادی که به بی خوابی‌های شبانه دچار هستند، احتمالا با استفاده از قلم چلویی گوسفندی می‌توانند بخش مهمی از مشکل خودشان را برطرف سازند.

شیوه بسته بندی و آماده‌سازی به همراه قیمت قلم چلویی گوسفندی

قلم چلویی گوسفندی با یک بسته بندی عالی پلاستیکی در اختیار شما قرار می‌گیرد و روی آن نیز با سلفون پوشانده شده است. سلفون به کار رفته در این محصول، کیفیت بسیار بالایی هم دارد و تا زمان رسیدن محصول به دست شما، کیفیت و طراوت قلم چلویی گوسفندی را حفظ می‌کند. بسته بندی هم به‌صورت اختصاصی توسط الو گوشت انجام شده و در حین خرید، می‌توانید میزان و نحوه برش را در کنار موارد دیگر تعیین کنید. فراموش نکنید که تیم پشتیبانی الو گوشت هم در خدمت شما خواهند بود. کارشناسان فروش می‌توانند پاسخ مناسبی به تمامی سوالا‌تان داده و در زمینه‌های متعدد خرید، شما را راهنمایی کنند.

قلم چلویی گوسفندی را می‌توانید در وعده‌های غذایی متنوع خود قرار دارد و مخصوصا همراه با پلو آن را مصرف کنید. فراموش نکنید که همین موضوع می‌تواند تنوع بالایی را به روند استفاده شما از محصول ببخشد.

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

قلم, گوشت لذیذ اطراف

وزن

وزن هر یک عدد قلم چلویی گوسفندی حدود نیم کیلوگرم است و برای ۲ نفر کافی است

موارد استفاده

غذاهای ناب ایرانی, خورشتی, چلوگوشت, آبگوشتی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

آبگوشت مشتی, باقالی پلو باگوشت بره, خورشت قیمه, قرمه سبزی

استخوان

با استخوان

چربی

چربی ندارد

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

ندارد

وزن ضایعات در هر کیلو

صفر

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قلم چلویی گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *