عکس ران گوسفندی
ران گوسفندی 1,027,000 تومان هرکیلو
بازگشت به محصولات
راسته گوسفندی 875,000 تومان هرکیلو

راسته مغز گوسفندی

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

929,500 تومان نیم کیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

راسته مغز گوسفندی

راسته مغز گوسفندی یکی از محصولات ارزشمندی است که می‌توانید برای تامین مواد مورد نیاز بدن خود از آن‌ها استفاده کنید. راسته مغز گوسفندی غذای بسیار لذیذ و جالبی است که از گوسفند کشتار روز تهیه شده است و به‌دلیل داشتن کیفیت بالا، می‌توانید در مواقع مختلف آن را مصرف کنید. این محصول از راسته گوسفند تهیه شده است و می‌توانید بالای یک کیلوگرم آن را سفارش دهید. ضایعاتی در آن وجود ندارد و می‌توانید در غذاهای مختلفی از ان استفاده کنید. موارد استفاده از راسته مغز گوسفندی، بیشتر مربوط به کباب چنچه بوده و در رستورا‌ن‌ها، انواع استیک را هم با آن درست می‌کنند. اگر بخواهیم به خواص آن اشاره کنیم، نیمی از چربی موجود در گوشت گوسفند به‌صورت اشباع نشده در اختیار شما قرار می‌گیرد و به‌همین دلیل هم برای سلامتی انسان عالی خواهد بود.

خواص عالی خرید راسته مغز گوسفندی

شما می‌توانید به‌طور مداوم این محصول را به‌عنوان ماده غذایی در کنار خود داشته و در رژیم‌های غذایی خود آن را به کار ببرید. پزشکان همواره استفاده از آن را در رژیم غذایی توصیه کرده‌اند. با قرار دادن آن در سبد غذایی خود، می‌توانید منبعی عالی از آهن و کلسیم را دریافت کرده و ورزشکاران نیز می‌توانند از پروتئین و سلنیوم موجود در ان استفاده کنند. مزایای این گوشت بسیار بالا است و برای افزایش سیستم ایمنی بدن شما نیز کارایی خواهد داشت. با استفاده از آن می‌توانید به بدن خود کمک کنید که در برابر بیماری‌ها و باکتری‌ها مقاومت خوبی داشته باشد.

با راسته مغز گوسفندی می‌توانید آهن و روی مورد نیاز بدن خود را به میزان زیادی دریافت کنید. مقدار زیاد این مواد در راسته مغز گوسفندی سبب شده است که نیازی به خرید اقلام دیگر نداشته باشید و همه این موارد را از گوشت دریافت کنید. شما می‌توانید برای درست کردن انوع خورشت و گوشت از آن استفاده کرده و در غذاهای پلویی نیز از خواص آن استفاده کنید. فراموش نکنید که ویتامین ب هم جزو ثابت غذاهای گوشتی است و در راسته مغز گوسفندی می‌توانید به میزان زیادی آن را وارد بدن خود کنید.

آماده‌سازی و بسته بندی به همراه قیمت راسته مغز گوسفندی

شما می‌توانید تمامی محصولات الو گوشت را با بسته بندی بهداشتی پلاستیکی دریافت کنید. روی آن‌ها با سلفون پوشانده شده است تا کیفیت بالای آن در هر شرایطی حفظ شده و بتوانید هنگام تحویل در درب منزل خودتان، به سادگی آن را ذخیره کرده و در روزهای آتی استفاده کنید. بسته بندی محصول به‌صورت اختصاصی توسط الو گوشت انجام می‌شود و می‌توانید در تعیین نحوه پاک کردن و برش آن هم نقش داشته باشید. همین‌ها سبب کم شدن کار شما در منزل خواهد شد و سریعا می‌توانید آن را آماده وارد یخچال یا فریزر خود کنید. این موارد در نیم شقه دست گوسفندی بیشتر دیده شده و تنوعی از گزینه‌های برش و آماده سازی را هنگام خرید خواهید داشت.

می‌توانید با کارشناسان فروش الو گوشت در ارتباط بوده و تمامی سوالات خود را مطرح کنید. این تیم پشتیبانی با حوصله و دانش کافی در اختیار شما خواهند بود.

 

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

گوشت خالص و دیگر هیچ

وزن

میزان مورد نیاز برای هر وعده یک نفر 200 گرم مغز راسته یا همان گوشت خالص راسته است، به وزن انتخابی شما محصول بریده می شود ، شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

خورشتی, چلوگوشت, کبابی, استیکی, بیفتکی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

استیک لذیذ, پاستا, پیتزا, چنجه پیچ, چنجه عیونی, سیخ میزنیم و به آغوش گرم ذغال می سپاریم, لای توری کبابی

استخوان

بی استخوان

چربی

چربی ندارد

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

ندارد

وزن ضایعات در هر کیلو

صفر

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راسته مغز گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه