راسته گوسفندی 875,000 تومان هرکیلو
بازگشت به محصولات
دنبه گوسفندی 229,500 تومان نیم کیلو

راسته بدون استخوان گوسفندی

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

714,500 تومان نیم کیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گوشت راسته بدون استخوان گوسفندی

یکی از غذاهای بسیار خوبی که در خانواده‌های ایرانی زیاد از آن استفاده می‌شود، راسته گوسفندی است. این محصول طعم لذیذ و بسیار خوبی دارد و همین مطلب سبب شده است که در سفره‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. راسته بدون استخوان گوسفندی را می‌توانید با کیفیتی عالی تهیه کرده و در پخت و طبخ انواع غذاها از آن استفاده کنید. این محصول دارای چربی بسیار پایینی است و به‌دلیل جدا شدن استخوان از آن، بخش خوراکی عظیمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. استفاده از آن به همین دلیل ساده‌تر بوده و نیاز چندانی هم به پاک کردن آن نخواهید داشت. طبع این محصول گرم بوده و می‌توانید از یک سری مصلحات مناسب همراه با آن استفاده کنید.

خواص خرید راسته بدون استخوان گوسفندی

با خرید راسته بدون استخوان گوسفندی می‌توانید از تضمین کیفیت آن اطمینان داشته باشید. این محصول از کشتار روز گوشت گوسفند تهیه شده است و میزان بسیار خوبی خوبی از آهن و روی را وارد بدن شما می‌کند. تامین شدن مواد مغذی به بدن سبب می‌شود که از بسیاری از بیماری‌ها دوری کرده و همیشه شاد و سلامت زندگی کنید. گوشت گوسفند و مخصوص راسته بدون استخوان گوسفندی پروتئین بدن شما را تامین کرده و می‌تواند نقش پررنگی هم در زمینه تقویت سیستم ایمنی داشته باشد. سیستم ایمنی بالا از شما در برابر ابتلا به بیماری‌های مختلف جلوگیری خواهد کرد.

کودکانی که مبتلا به اوتیسم هستند، می‌توانند از راسته بدون استخوان گوسفندی استفاده کرده و کم کم این بیماری را شکست دهن. این محصول از گوشت قرمز دارای بافت نرم و خوبی بوده و برای استیک و کباب هم می‌تواند مناسب باشد. از مواد عالی دیگر می‌توانیم به امگا سه و ویتامین ب ۱۲ اشاره کنیم که مخصوصا در نوع گوسفندی، بیشتر به بدن وارد می‌شود. راسته بدون استخوان گوسفندی در تقویت سیستم عصبی بدن هم کاربرد دارد و اگر قصد دارید که آرام بوده و از استرس دور باشید، مصرف آن را به شما توصیه می‌کنیم.

موارد مصرف

علاقه‌مندان می‌توانند از راسته گوسفندی در انواع کباب و استیک استفاده کند. استفاده از این محصول بیشتر در دورهمی‌ها کاربرد دارد و می‌توانید همراه با ذغال یا لای توری کبابی از آن استفاده کنید. استیک‌های لذیذ و جذابی با آن درست شده و می‌توانید به سراغ چنجه عیونی هم بروید.

بسته‌بندی و تحویل به همراه قیمت راسته بدون استخوان گوسفندی

راسته بدون استخوان گوسفندی تازه را می‌توانید در یک بسته بندی پلاستیکی دریافت کنید. این بسته بندی همراه با سلفون بوده است و شیوه تحویل آن هم بنا به خواست مشتری انجام شده و شیوه برش، آماده کردن و موارد دیگر را می‌توانید تعیین کنید. الو گوشت به‌صورت اختصاصی، نظارت کاملی روی روند بسته و تحویل خواهد داشت و به‌همین دلیل، توصیه می‌کنیم که از آن استفاده کنید. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش الو گوشت همراه بوده و پشتیبانی لازم را از آن‌ها دریافت کنید. این پشتیبانی به شما کمک می‌کند که در خرید خود، رضایت بیشتری داشته و با احتمال بالایی، جزو مشتریان همیشگی باشید.

 

میزان ضایعات در راسته بدون استخوان گوسفندی پایین است و الو گوشت برای احترام به مشتری، استخوان آن را هم جدا کرده است. تنها کافی است که نوع غذای خود را تعیین کرده و از آن بهره ببرید.

 

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

گوشت های لُخم مغز راسته ، چربی های دلربا

وزن

میزان برای هر وعده یک نفر بین 200 تا 350 گرم است، شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

کبابی, استیکی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

استیک لذیذ, پاستا, چنجه عیونی, سیخ میزنیم و به آغوش گرم ذغال می سپاریم, لای توری کبابی

استخوان

بی استخوان

چربی

تقریبا بی چربی

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

تقریبا ندارد, رگ

وزن ضایعات در هر کیلو

50تا100 گرم

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راسته بدون استخوان گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *