مكان گيرنده
قلوه گاه گوساله 659,000 تومان هرکیلو
بازگشت به محصولات
مكان گيرنده
سیرابی گوساله 159,000 تومان هرکیلو

گوشت قیمه‌ای گوساله

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

400,000 تومان نیم کیلو

4 عدد در انبار

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گوشت قیمه‌ای گوساله

تغذیه روزانه هر انسانی باید در راستایی باشد که بتواند منبعی عالی برای وارد کردن مواد مغزی و معدنی را فراهم کند. گوشت از جمله مهم‌ترین گزینه‌ها در این زمینه است که در صورت امکان، می‌توانید آن را وارد رژیم غذایی خود کنید. گوشت قرمز طعمی لذیذ دارد و همین سبب شده است که در ایران و کشورهای مختلف مورد توجه واقع شود. با تهیه گوشت قیمه‌ای گوساله می‌توانید در انوع خورشت‌های قیمه‌ای خود از آن استفاده کرده و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. گوشت قیمه‌ای گوساله در طب سنتی دارای طبع سرد بوده و توصیه شده است که از فلفل قرمز و دیگر ادویه‌هایی که طبع گرم دارند، همراه با پخت آن استفاده کنید.

ویژگی‌های گوشت قیمه‌ای گوساله

روی قابل توجهی در گوشت قیمه‌ای گوساله وجود دارد همین سبب می‌شود که بدن شما به میزان مشخصی بتواند آن را تامین کند. شما از بیماری‌ها به‌دور خواهید بود و یک نوع پیشگیری عالی را می‌توانید داشته باشید. کلسترول شما با مصرف گوشت قیمه‌ای گوساله کاهش پیدا کرده و بدن شما از مزایای آن بهره‌مند می‌شود. گوشت قیمه‌ای گوساله دارای یک نوع کراتین است که برای رشد و تقویت عضلات مفیده بوده و ورزشکاران بیشتر می‌توانند به سراغش بروند. عضلات علاوه بر تمرین، به یک سری تغذیه‌های مناسب هم نیاز دارد که گوشت قیمه‌ای گوساله یکی از آن‌ها است. مصرف آن سبب می‌شود که عضلات شما رشد سریع‌تری داشته و سریع‌تر شما را به جواب نهایی برساند.

تقویت سیستم ایمنی بدن با خرید گوشت قیمه‌ای گوساله

با گوشت قیمه‌ای گوساله می‌توانید ایمنی بدن خود را در برابر انواع بیماری‌ها بیشتر کنید. اگر بدن شما سریع مریض شده و نمی‌تواند که پایداری خودش را حفظ کند، نشان دهنده این است که مصرف گوشت پایینی دارید. به‌همین دلیل، برای رهایی از چنین معضلی، حتما باید در وعده‌های غذایی روزمره خود از گوشت به میزان مناسب استفاده کنید. گوشت گوساله هم هزینه پایین‌تری نسبت به انواع دیگر گوشت دارد و تهیه آن احتمالا برای خانواده‌های ایرانی ساده‌تر از مابقی انواع گوشت خواهد بود.

موارد استفاده

با این گوشت، نه تنها قیمه بلکه می‌توانید بسیاری از غذاهای خورشتی ایرانی مانند قرمه سبزی را درست کنید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید.

تهیه شده از گوشت گوساله تازه کشتار روز
اجزاء محصول گوشت خالص گوساله جوان
موارد استفاده خورشتی، قرمه سبزی
وزن به انتخاب مشتری
میزان چربی ندارد
میزان استخوان بی استخوان
ضایعات ندارد
وزن ضایعات در هر کیلو صفر
شرایط نگهداری یخچالی بین صفر الی چهار درجه

 

بسته بندی و آماده سازی به همراه قیمت گوشت قیمه‌ای گوساله

بسته بندی تمام محصولات گوشتی همراه با ظروف پلاستیکی بوده و باید در نظر داشته باشید که الو گوشت از سلفون هم برای تامین بهداشت کامل محصول استفاده می‌کند. سلفون کمک می‌کند که باکتری و هر نوع ویروسی دیگر راهی به سمت بسته بندی نداشته باشد. کیفیت و طراوت محصول هم حفظ شده و مشتریان رضایت بیشتری در هر شرایطی خواهند داشت. آماده سازی محصول بنا به خواست مشتری بوده و مراحل برش و چرخ کرده کردن به دلخواه آن‌ها صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با این کار، به نوع پخت و پز خود در خانه توجه کرده و سپس گزینه مناسب را هنگام خرید انتخاب کنید.

می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال، با کارشناسان بخش فروش الو گوشت در ارتباط باشید و پشتیبانی لازم را در آن‌ها دریافت کنید. این کارشناسان در تمام طول مسیر خرید در کنار شما خواهند بود.

نحوه برش را انتخاب کنید

خرد شود, برش نواری مخصوص استراگانف, قرمه ای خرد شود (درشت), قیمه ای خرد شود (متوسط), نگینی خرد شود (ریز), چرخ شود

تهیه شده از

گوشت تازه گوساله کشتار روز

اجزاء محصول

گوشت خالص گوساله جوان

وزن

در خورشت برای هر وعده یک نفر بین 70 تا 100 گرم گوشت لازم است و برای کباب بین 200 تا 300 گرم است و در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید می کنید.

موارد استفاده

خورشتی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

خورشت قیمه, قرمه سبزی

استخوان

بی استخوان

چربی

چربی ندارد

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

ندارد

وزن ضایعات در هر کیلو

صفر

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشت قیمه‌ای گوساله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *