زبان گوساله 589,000 تومان هرکیلو
بازگشت به محصولات
کوهان گوساله 544,500 تومان نیم کیلو

گل ماهیچه گوساله

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

919,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گل ماهیچه گوساله

گل ماهیچه گوساله یکی از بخش‌های بسیار لذیذ گوساله است که می‌توانید در وعده‌های غذایی خود از آن استفاده کنید. این محصول دارای طبع سرد است و مانند تمامی قسمت‌های یک گوساله عمل می‌کند. می‌توانید آن را همراه با ادویه‌هایی به کار ببرید که دارای طبع گرم هستند. همین سبب می‌شود که یک تعادل عالی ایجاد شود. دارچین و فلفل سیاه از این نوع ادویه‌ها هستند و لذت آشپزی را هم برای شما دوچندان می‌کنند. گل ماهیچه گوساله یکی از بخش‌های اصلی گوشت گوساله است که ورزشکاران به‌عنوان مهم‌ترین طرفداران آن محسوب می‌شود. این محصول سبب می‌شود انرژی کافی برای فعالیت را کسب کرده و بتوانید از مزایای آن برخوردار شوید.

خرید گل ماهیچه گوساله برای ورزشکاران

این محصول یک حس سیری خوبی به شما داده و سبب می‌شود که بتوانید راحت‌تر رژیم خودتان را نگه دارید. پروتئین موجود در آن بسیار زیاد بوده و کمک می‌کند که با کند هضم شدن، احساس سیری را برای طولانی مدت در بدن شما حفظ کند. گلوکز خون شما در این شرایط کاملا ثابت مانده و می‌تواد شاخص گلیسیمی را نیز کاهش دهد. البته باید در نظر داشته باشید که مصرف آن باید در حد نرمال باشد و زیاده‌روی سبب ظهور مضرات آن خواهد شد. برای کسب انرژی بیشتر و فعالیت مستمر و زیاد، لازم است که مصرف گل ماهیچه گوساله را در برنامه رژیمی غذایی خود قرار داده و از آن غافل نشوید.

درمان بی‌خوابی با گل ماهیچه گوساله

حتما می‌دانید که آهن چه نقش مهمی در سرحال شما دارد و از جمله مواد معدنی مهم بدن است. خواص زیاد آهن سبب شده است که پزشکاران خوردن غذاهای دارای آهن را به شدت توصیه کنند. میزان مناسب آهن در بدن سبب می‌شود که خواب آرامی را تجربه کرده و مشکل بی خوابی را در خود حل کنید. با مصرف گل ماهیچه گوساله می‌توانید به چنین سطحی برسید. آهن می‌تواند فشار خون شما را نیز در یک حالت نرمال نگه دارد. این حالت نرمال کمک می‌کند که مشکلات اعصاب و بی‌خوابی را نداشته باشد. گوشت گوساله معمولا دارای چنین خاصیتی است و قرار دادن آن در برنامه غذایی روزانه همواره توصیه شده است.

بسته بندی و آماده سازی و قیمت گل ماهیچه گوساله

گل ماهیچه گوساله را می‌توانید با بسته بندی پلاستیکی از طرف الو گوشت دریافت کنید. این بسته بندی با کیفیت بالایی انجام شده و از یک سلفون هم روی آن استفاده شده است تا آلودگی راهی به درون بسته بندی نداشته باشد. سلفون سبب می‌شود که در طول مسیر و رسیدن به دشت مشتری هم محصول کیفیت همیشگی و طراوت بالای خودش را حفظ کند. در صورت داشتن هر گونه سوالی در مورد گوشت قرمز می‌توانید با کارشناسان فروش الو گوشت در ارتباط بوده و یک پشتیبانی عالی دریافت کنید. در حین خرید هم هرگونه سوالی که داشتید، می‌توانید با این کارشناسان مطرح کرده و جواب خود را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که تمام مراحل آماده سازی به انتخاب مشتری انجام شده و می‌توانید روی نحوه برش محصول حتی چرخ کرده بودن یا نبودنش هم تصمیم‌گیری کنید.

تهیه شده از

گوشت تازه گوساله کشتار روز

اجزاء محصول

بافت تارپودی و محکم ماهیچه گوساله جوان

وزن

هرعدد گل ماهیچه گوساله حدود نیم کیلوگرم است

موارد استفاده

غذاهای ناب ایرانی, خورشتی, چلوگوشت

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

خورشت قیمه, قرمه سبزی

استخوان

بی استخوان

چربی

تقریبا بی چربی

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

تقریبا ندارد

وزن ضایعات در هر کیلو

50تا100 گرم

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گل ماهیچه گوساله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *