گردن شترمرغ 699,000 تومان هرکیلو
بازگشت به محصولات
پاچه گوساله قیمت اصلی 299,000 تومان بود.قیمت فعلی 269,000 تومان است. هرکیلو

چرخ کرده شتر

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

829,000 تومان هرکیلو

10 عدد در انبار

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گوشت چرخ کرده شتر

اگر از طعم گوشت گوساله خوش‌تان می‌آید، احتمالا یکی از طرفداران گوشت شتر هم خواهید شد. شما می‌توانید از چرخکرده شتر استفاده کرده و غذاهای مختلفی را با آن درست کنید. گوشت شتر معمولا در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بیشتر دیده می‌شود و صادرات آن به کشورهای دیگر مانند ایران هم وجود داشته است. این محصول از پروتئین سرشار تشکیل یافته و مواد معدنی خوبی هم در کنار ویتامین‌ها دارد. بنابراین، هر فایده‌ای که از طریق گوشت گوساله و گوسفند دریافت می‌کنید، احتکمالا به میزان مناسبی از گوشت شتر هم می‌توانید دریافت کنید. این محصول محصولا از شترهای یک الی ۳ ساله دریافت می‌شود. طبع این گوشت گرم است و می‌توانید از مصلحات مناسب در کنار آن استفاده کنید.

خواص عالی خرید چرخکرده شتر

از چرخکرده شتر می‌توانید برای تامین مواد مغذی بدن خود استفاده کنید. اگر بخواهید از تفاوت‌ها با خبر شوید. باید بگوییم که چرخکرده شتر نسبت به گوساله یا گوسفند از چربی کمتری برخوردار است و میزان پروتئین آن هم کمی کاهش پیدا کرده است. سدیم این محصول بیشتر بوده و پتانسیم کمتری هم برای بدن شما تامین می‌کند. ویتامین‌های گروه ب در این گوشت وجود دارد و می‌توانید از کلسیم آن هم برای بدن خود استفاده کنید. آهن و روی همچنان از گوشت‌های معمولی بازار کمتر است. در نظر داشته باشید که کلسیم موجود در قسمت ران این حیوان بیشتر است و در صورت نیاز می‌توانید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

چرخکرده شتر دارای کالری بالایی است. بنابراین، ورزشکاران، بانوان و دانش آموزان می‌توانند بیشتر از آن استفاده کنند. این محصول مواد هورمونی و آنتی بیوتیک ندارد و شاید همین مهم‌ترین فاکتور متفاوت با گوشت گوساله و گوسفند در نظر گرفته می‌شود. قدرت جذب بدن انسان برای چرخکرده شتر بیشتر است و این به آن دلیل است که مواد طعم دهنده و معطر در گوشت وجود داشته و سبب می‌شود که غدد بذاقی ترشح بیشتری داشته باشند. شما می‌توانید در جلگوگیری از اختلالات رشد از این محصول استفاده کرده و از کالری بالای آن برای استقامت بدن استفاده کنید. کهن‌سالان هم از بیشترین استفاده کنندگان این محصول هستند.

موارد مصرف

از این چرخکرده می‌توانید در غذاهای سرخ کردنی استفاده کرده و به سراغ غذاهای ناب ایرانی و فرنگی بروید. در درست کردن پیتزا و ساندویچ هم می‌توانید از چرخکرده شتر استفاده کرده و به سراغ سوپ‌های مقوی بروید. در درست کردن شامی کباب و همچنین انواع کوبیده هم در مسافرت‌ و دورهمی‌های خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

تهیه شده از گوشت تازه شتر
اجزاء محصول چرخ کرده گوشت خالص شتر جوان
موارد استفاده انواع کباب – وعده‌های غذایی – خوراک
وزن به انتخاب مشتری
میزان چربی بی چربی
میزان استخوان ندارد
ضایعات ندارد
وزن ضایعات در هر کیلو صفر
شرایط نگهداری یخچالی بین دمای صفر الی چهار درجه

 

آماده‌سازی و بسته بندی به همراه قیمت چرخ کرده شتر

الو گوشت برای آماده‌سازی محصول از کمک مشتریان خود استفاده می‌کند تا تعیین کنند که نوع بسته بندی چطور بوده و از چه نوع برش و موارد دیگر استفاده شود. ظروف پلاستیکی استفاده شده دارای بهداشت کافی هستند و محصول شما را از نفوذ باکتری و ویروس در امان نگه می‌دارند. البته در نظر داشته باشید الو گوشت از یک سلفون هم استفاده کرده است تا میزان ایمنی محصول بالا رود. حتما می‌دانید که محصول مسافت دوری را طی می‌کند تا درب منزل مشتری برسد. برای اینکه طراوت و تازگی محصول حفظ شود، استفاده از سلفون ضروری است و چندین بار هم امتحان خود را پس داده است.

علاقه مندان می‌توانند از تیم پشتیبانی الو گوشت هم برای پاسخ به تمام سوالات‌شان استفاده کنند. کارشناسان فروش بخش پشیبانی می‌توانند راهنمایی‌های لازم را ارائه کرده و حتی بعد از مراحل خرید هم در کنارتان‌ باشند.

تهیه شده از

گوشت تازه شتر کشتار روز

اجزاء محصول

چرخ کرده گوشت خالص شتر جوان

وزن

برای هر وعده یک نفر در کباب بین 200 تا 300 گرم است حدود دو سیخ ، در برگر حدود 180 گرم یک قرص برگر و در دیگر غذا ها بین 100 تا 150 گرم گوشت چرخ شده کافی است شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

سرخ کردن, غذاهای فرنگی, غذاهای ناب ایرانی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

برگر خوشمزه, پاستا, پیتزا, ساندویچ دلربا, سوپ مقوی, شامی کباب, کباب کوبیده, کوبیده پیچ

دفعات چرخ شدن

دو بار چرخ

چربی

تقریبا بی چربی

کالری در هر 100 گرم

140 کالری

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ کرده شتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *