چرخ کرده راسته گوسفند و گوساله

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

1,790,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

چرخکرده فیله راسته گوسفند و گوساله

استفاده از گوشت چرخ کرده همواره گزینه خوبی برای آشپزی در خانواده‌های ایرانی بوده است و ما نیز به شما توصیه می‌کنیم که از این شیوه و تکنیک برای انواع گوشت استفاده کنید. در خانواده‌های ایرانی، چرخ کردن چند گوشت متفاوت و ترکیب آن‌ها با همدیگر هم رواج پیدا کرده است و مهم‌ترین آن مربوط به چرخکرده فیله راسته گوسفند و گوساله است. شما نیز می‌توانید برای احساس گوشتی نرم، لطیف و همچنین انعطاف پذیر، از این شیوه استفاده و درصد خاصی از گوشت گوساله را با گوشت گوسفند چرخ کرده و استفاده کنید. نسبت‌های مختلف به شما کمک می‌کند که غذای لذیذی را مصرف کرده و کمی هم هزینه‌ای خود را کنترل کنید.

خرید چرخکرده فیله راسته گوسفند و گوساله ترکیب عالی گوشت

برای اینکه بهترین چرخکرده فیله راسته گوسفند و گوساله را تهیه کنید. بهتر است که بخش‌های چربی گوشت گوسفند را با بخش غیر چربی گوشت گوساله ترکیب کنید. این بدان دلیل است که گوشت گوساله معمولا چربی ندارد و شما با این کار، چربی مورد نیاز گوشت را تامین می‌کند. این چربی در هنگام پخت به کار شما آماده و می‌توانید غذایی لذیذ را برای وعده‌های غذایی مختلف تهیه کنید. فراموش نکنید که بهتر است ۵۵ درصد از ترکیب شما را گوشت گوساله و مابقی را گوشت گوسفند تشکیل دهید. این ترکیب ایده‌آل است و تجربه‌ای لذیذو عالی برای شما خواهد بود. کارشناسان توصیه کرده‌اند که از دم ینه و قلوه گاه برای تهیه چرخکرده فیله راسته گوسفند و گوساله استفاده کنید.

توجه داشته باشید که قرمز بودن بیشتر چرخکرده فیله راسته گوسفند و گوساله همواره نفع شما است و نشان می‌دهد که محصول شما چربی کمتری دارد. المان زمان مورد نیاز برای پخت چنین محصولاتی بالا خواهد بود، اما کیفیت همیشه چیزی است که خانواده‌های ایرانی به دنبال آن هستند. چربی بیشتر نشانه رنگ روشن‌تر گوشت است و تنها حسنش این است که سریع‌تر پخته می‌شود و می‌توانید برای مهمان سرو کنید. پس همواره هنگ خرید به این موارد توجه داشته باشید.

آماده‌سازی و بسته بندی به همراه قیمت چرخکرده فیله راسته گوسفند و گوساله

الو گوشت برای اینکه بسته بندی مناسبی را برای چرخکرده فیله راسته گوسفند و گوساله فراهم کند، از پلاستیک با کیفیت بهره برده و آن را با سلفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلاستیک تهیه شده کیفیت بالایی دارد و سبب می‌شود که شکستگی رخ نداده و محصول با کیفیتی عالی به دست مشتری برسد. همین روند سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است. حتی شما می‌توانید نحوه برش و چرخ کردن محصولات گوشتی الو گوشت را خودتان انتخاب کرده و در سفارش خود وارد کنید.

شما می‌توانید تمام سوالات و انتقادات خود را هم با کارشناسی فروش الو گوشت مطرح کرده و پاسخ مناسبی از هر بخش دریافت کنید. کارشناسان مجرب بخش پشتیبانی در اختیار شما هستند تا مصاحبه لازم را با آن‌ها داشته و مشاوره‌هایی در زمینه خرید بهتر را دریافت کنید. خریدی برای شما مناسب است که متناسب با نیازهای شما بوده و در مدت زمان دلخواه خود بتوانید آن را مصرف کنید.

تهیه شده از گوشت تازه گوسفند کشتار روز , گوشت تازه گوساله کشتار روز
اجزاء محصول ترکیب فیله راسته گوسفندی و راسته مغز گوساله
وزن برای هر وعده یک نفر در کباب بین 200 تا 300 گرم است حدود دو سیخ ، در برگر حدود 180 گرم یک قرص برگر و در دیگر غذا ها بین 100 تا 150 گرم گوشت چرخ شده کافی است شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.
موارد استفاده سرخ کردن , غذاهای فرنگی , غذاهای ناب ایرانی
بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود برگر خوشمزه , پاستا , پیتزا , ساندویچ دلربا , سوپ مقوی , شامی کباب , کباب کوبیده , کوبیده پیچ
دفعات چرخ شدن یک بار چرخ , دو بار چرخ , سه بار چرخ
چربی چربی ندارد
کالری در هر 100 گرم 235 کالری
شرایط نگهداری یخچالی بین صفر تا چهار درجه
بسته بندی ظرف و سلفون
اطلاعات خرید محصول به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ کرده راسته گوسفند و گوساله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *