مكان گيرنده
قلوه گوساله 588,000 تومان هرکیلو
بازگشت به محصولات
مكان گيرنده
زبان شتر 588,000 تومان هرکیلو

گوشت شترمرغ تازه

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

749,000 تومان769,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گوشت شترمرغ

شترمرغ یکی از حیوانات بسیار جذابی است که گوشت آن در رده گوشت‌های قرمز رده‌بندی شده است و خواص بسیار بالایی را در اختیار شما می‌گذارد. به‌همین دلیل هم شما می‌توانید آن را جایگزین گوشت‌های معمولی امروزی کرده و مدام از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که گوشت شترمرغ دارای کالری پایین‌تری بوده و در زمینه کلسترول و چربی هم شرایط بسیار بهتری نسبت به گوشت‌هایی مانند گوشت گوساله و گوشت گوسفند دارد. می‌توانید با مصرف گوشت شترمرغ، ویتامین‌های مختلفی مانند ب ۱، ب ۲، آ و سی را وارد بدن خود کرده و از منیزیم و روی هم غافل نشوید. بخش‌های اصلی گوشت شترمرغ را می‌توانید از الو گوشت تهیه کرده و لذت ببرید.

خرید گوشت شترمرغ چرا توصیه می شود؟

با مصرف این محصول می‌توانید وزن خود را کاهش داده و تعادل مناسبی را ایجاد کنید. اگر از بیماری‌های قلبی و عروقی رنج می‌برید، استفاده از این محصول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید تعادل خوبی را به‌همین واسطه در بدن خود داشته باشید. برای رفع افسردگی و احتمال لخته شدن خون هم می‌توانید از چنین خواصی استفاده کنید. این محصول دارای امگا ۳ بوده و فواید موثری می‌تواند در درمان بیماری‌ها داشته باشد. اگر کم خون هستید، می‌توانید از آهن موجود در گوشت شترمرغ استفاده کنید. کاملا مشخص است که زنان باردار هم می‌توانند بیشتر استفاده را از این محصول در برنامه غذایی خود داشته باشند.

شما برای جلوگیری از خواب آلودگی هم می‌توانید از گوشت شترمرغ استفاده کنید. اگر بی حوصله هستید و تایم خواب‌تان از دست رفته است، کافی است که چند روز از گوشت شترمرغ استفاده کرده و پس از چند روز دیگر، کم کم تعادل بهتری را در زندگی خود برقرار کنید. این محصول برای درمان بیماری نقرس هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

قیمت گوشت شترمرغ + آماده‌سازی و بسته بندی آن

روند بسته بندی به‌صورت اختصاصی توسط الو گوشت مدیریت خواهد شد و این شرکت برای اینکه طراوت و تازگی محصولات را تا قبل از رسیدن به دست مشتری حفظ کند، از پلاستیک‌های با کیفیت و مقاوم استفاده کرده است. این پلاستیک‌ها که روی آن‌ها سلفون کشیده شده است، اجازه نمی‌دهند که باکتری و ویروس به درون بسته‌بندی راه پیدا کند. این روند سبب می‌شود که بهداشت محصولات گوشتی الو گوشت همواره حفظ شود.

همچنین الو گوشت امکان تعیین روند پاکسازی، تعداد برش محصول و همچنین نوع آماده‌سازی آن را به مشتریان سپرده است و در هنگام خرید می‌توانید آن‌ها را تعیین کنید. گاهی اوقات این موضوع همراه با هزینه بوده و گاهی هم رایگان خواهد بود.

کارشناسان بخش فروش الو گوشت در خدمت شما هستند تا پاسخ مناسبی برای سوال‌های شما ارائه کنند. پشتیبانی الو گوشت در تمامی مراحل در کنار شما بوده و کمک می‌کند که خرید آسان و ارزشمندی را تجربه کنید. بخشی از سوالات متداول خود را هم می‌توانید در سایت الو گوشت مرور کرده و به پاسه سوال خود دست پیدا کنید.

تهیه شده از گوشت تازه شترمرغ کشتار روز
اجزاء محصول گوشت ران شتر مرغ
وزن در خورشت برای هر وعده یک نفر بین 70 تا 100 گرم گوشت لازم است و برای کباب بین 200 تا 300 گرم است و در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید می کنید.
موارد استفاده چلوگوشت , چرخی , کبابی , استیکی , بیفتکی
بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود استانبولی , استیک لذیذ , باقالی پلو باگوشت بره , پاستا , پیتزا , چنجه پیچ , چنجه عیونی , دنبه پیچ , ساندویچ دلربا , سیخ میزنیم و به آغوش گرم ذغال می سپاریم , شامی کباب , لای توری کبابی
استخوان بی استخوان
چربی تقریبا بی چربی
کالری در هر 100 گرم 140 کالری
ضایعات پوست , رگ , قسمت‌های غیر خوراکی
وزن ضایعات در هر کیلو 100تا150 گرم
شرایط نگهداری یخچالی بین صفر تا چهار درجه
بسته بندی ظرف و سلفون
اطلاعات خرید محصول به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشت شترمرغ تازه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *