زبان گوسفندی 289,000 تومان هرعدد
بازگشت به محصولات
عکس ران گوسفندی
ران گوسفندی 1,027,000 تومان هرکیلو

ران ویژه گوسفندی

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

1,429,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

ران ویژه گوسفندی

ران ویژه گوسفندی موارد مصرف متعددی در خانواده‌های ایرانی دارد و می‌دانیم که این محصول از ران گوسفند نر تهیه شده است و در محتویات آن می‌توانیم ماهیچه، قلم و کعب ران را داشته باشیم. با استفاده از ران گوسفندی تازه نر می‌توانید کیفیت بسیار بالایی از بافت گوشت را دریافت کنید. میزان ضایعات این محصول در حد استاندارد بوده و امکان جداسازی آسان آن هم فراهم شده است. این ضایعات شامل غدد، چربی، رگ و قسمت‌های غیر خوراکی هستند که معمولا در سایر قسمت‌های گوسفند هم وجود دارند. این بخش‌ها کاملا از ران ویژه گوسفندی پاک شده است و شما تنها بخش‌های اصلی آن را دریافت خواهید کرد.

تهیه انواع غذا با خرید ران ویژه گوسفندی

از ران ویژه گوسفندی می‌توانید در تهیه انواع خورشت، چرخ کرده و استیک استفاده کنید. موارد مصرف متعدد دیگری هم وجود دارد که بسته به خلاقیت خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید. وجود ران گوسفندی در وعده‌های غذایی، می‌تواند به شیوه‌های مختلف رخ دهد. شما می‌توانید مقدار سفارش داده شده را در انواع گوشت به کار برده یا اینکه در غذاهای استیکی و کباب از آن بهره ببرد. گوشت گوسفندی منبعی از آهن و پروتئین است و می‌تواند سلامت بدن شما را در هر برهه‌ای از زندگی‌تان فراهم کند. پاک شده بودن محصول کار شما را ساده‌تر خواهد کرد و می‌توانید با یک هزینه مناسب اقدام به تهیه آن نمایید.

بسته‌بندی و آماده‌سازی به همراه قیمت ران ویژه گوسفندی

الو گوشت ران ویژه گوسفندی را به‌صورت بسته بندی شده در اختیار شما گذاشته و اطمینان حاصل می‌کند که با کیفیت خوبی بتوانید آن را درب منزل خود دریافت کنید. بسته بندی به‌صورت پلاستیکی بوده و با سلفون کشی همراه شده است. این روند سبب می‌شود که تازگی و طراوت گوشت حفظ شده و اجازه عبور حیوانات موذی یا آلودگی‌های دیگر هم به آن وجود نداشته باشند. در نهایت به روند آماده سازی آن می‌رسیم که به‌صورت کاملا اختصاصی توسط الو گوشت انجام می‌شود. میزان برش و تعداد آن‌ها توسط مشتری انتخاب شده و در بسته‌بندی نهایی لحاظ خواهد شد.

فراموش نکنید که در کل فرایند خرید می‌توانید از امکان پشیبانی کامل هم برخوردار شوید. کارشناسان فروش در خدمت شما خواهند بود تا به تمام سوالات شما پاسخ دهند. یقینا هنگام خرید آنلاین گوشت، شبهاتی خواهید داشت که در خرید اول‌تان بهتر است پاسخ روشنی برای آن‌ها دریافت کنید. کارشناسان مجرب الو گوشت در خدمت شما خواهند بود تا در طول فرایند خرید در کنار شما باشند.

گوشت گوسفند؛ ماده غذایی مهم سر سفره‌های ایرانی

گوشت یکی از مواد غذایی مهم در سفره‌های ایرانی است که از این پس می‌توانید با خرید آنلاین، نسخه با کیفیت و ویژه‌ای از آن‌ها را درب منزل خود دریافت کنید. مصرف گوشت همواره در طول هفته توصیه شده است و کمک می‌کند که از بسیاری از بیماری‌ها در امان باشید. در هر سن و سالی می‌توانید از گوشت برای تامین مواد مغزی بدن خود استفاده کنید. گوشت گوسفند یکی از نمونه‌های عالی تامین این مواد غذایی خواهد بود.

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

قلم وسط ران, گوشت خالص ران

وزن

وزن هر یک عدد ران ویژه گوسفندی برابر با 1.5 کیلوگرم است. به دلیل این که گوشت های الوگوشت همگی در بهترین و استانداردترین سایز هستند ، تفاوت اندک 100 تا 300 گرمی بین نیم شقه های دست گوسفندی را با گوشتی دقیقا مشابه گوشت خریداری شده شما دقیق می کنیم ،در نتیجه شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

غذاهای ناب ایرانی, خورشتی, چلوگوشت, آبگوشتی, چرخی, بیفتکی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

آبگوشت مشتی, باقالی پلو باگوشت بره, خورشت قیمه, قرمه سبزی

استخوان

با استخوان

چربی

چربی ندارد

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

ضایعات

ندارد

وزن ضایعات در هر کیلو

صفر

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ران ویژه گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه