چرخ کرده گوسفند و شتر – بدون چربی ( رژیمی )

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

899,000 تومان999,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

چرخکرده گوسفند و شتر

وقتی که گوشت گوسفند و شتر با همدیگر ترکیب می‌شوند، می‌توانند با برطرف کردن نقاط ضعف همدیگر، غذای لذیذی برای وعده‌های غذایی مختلف باشند. به همین دلیل میزان استفاده از آن در جهان افزایش پیدا کرده است و با سایر ترکیب‌ها هم متفاوت است. این محصول میزان پروتئین و چربی متناسبی را برقرار کرده است و استفاده از آن می‌تواند تمام نیازهای بدن شما را تامین کند. م‌توانید از نسبت آهن و روی خوبی هم برای تقویت و رشد سیستم ایمنی بدن در کنار بینایی استفاده کنید. توجه داشته باشید که اکثر ویتامین‌های گروه ب را می‌توانید در این ترکیب تجربه کرده و خیلی راحت در کوبیده، انواع خوراک و خورشت‌ها از ان بهره ببرید.

خواص عالی با خرید چرخکرده گوسفند و شتر

با این ترکیب و استفاده از چرخکرده گوسفند و شتر می‌توانید کالری مناسب قامت خودتان را وارد بدن کرده و اعصاب خودتان را هم تقویت کنید. ورزشکاران حتما باید از این ترکیب استفاده کرده و تاثیرات آن را داشته باشند. با استفاده از مواد طعم دهنده در این مصحول، لذت و عطر و بوی آن تحت تاثیر قرار گرفته و اکثر اعضای خانه آن را دوست خواهند داشت.اگر قصد دارید که قوای جسمانی خود را تحت تاثیر قرار داده و آن را بهینه‌سازی کنید، می‌توانید از چرخکرده گوسفند و شتر استفاده کرده و استقامتی باورنکردنی را تجربه کنید. خواص گوشت گوسفند از ویتامین‌ها گرفته تا پروتئین آن را می‌توانید در اختیار داشته و مدام استفاده کنید.

این غذای خوشمزه را می‌توانید در همه جای دنیا مورد استفاده قرار دهید. می‌توانید به سبک خودتان این ترکیب را به کباب تبدیل کرده و لای نان یا همراه برنج سرو کنید. غذاهایی که با گوشت تهیه می‌شوند، در کنار لذیذ بودن، منبعی از مواد معدنی جذاب در ترکیبی کاملا استاندارد هستند و شما را با مشکل روبرو نمی‌کنند. استفاده از هر کدام از این گوشت‌ها به‌صورت جداگانه ممکن است که یک سری نکات ضعف در کنار تمام نقاط قوت‌شان داشته باشند، اما ترکیب با گوشت مدل دیگر، کمک می‌کند که از مزایای همه آن‌ها با یک بار خرید برخوردار شوید.

بسته بندی اختصاصی به همراه قیمت چرخکرده گوسفند و شتر

شما می‌توانید از بسته بندی اختصاصی این محصول که توسط الو گوشت تهیه شده است، استفاده کنید. این بسته بندی اختصاصی همراه با سلفون بوده و از ورود آلودگی‌ها به محصول جلوگیری خواهد کرد. تا زمانی که محصول به دست شما برسد، می‌توانید از کیفیت بالای آن استفاده کرده و در وعده غذایی خود از آن بهره ببرید. در نظر داشته باشید که کارشناسان بخش فروش الو گوشت در کنار شما هستند تا بتوانید تمام سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ مناسبی را برای آن دریافت کنید. پشتیبانی توسط الو گوشت در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و کاربران می‌توانند تمامی راهنمایی‌های مورد انتظار خودشان را دریافت کنید. تهیه چرخکرده گوسفند و شتر گزینه‌ای است که احتمالا تا به امروز تجربه نکرده‌اید و تازگی آن کمک می‌کند که وارد حس و حالی کاملا جدید شوید.

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز, گوشت تازه شتر کشتار روز

اجزاء محصول

ترکیب گوشت بدون استخوان ران و سردست گوسفندی با گوشت پاک شده شتر جوان

وزن

برای هر وعده یک نفر در کباب بین 200 تا 300 گرم است حدود دو سیخ ، در برگر حدود 180 گرم یک قرص برگر و در دیگر غذا ها بین 100 تا 150 گرم گوشت چرخ شده کافی است شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

سرخ کردن, غذاهای فرنگی, غذاهای ناب ایرانی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

برگر خوشمزه, پاستا, پیتزا, ساندویچ دلربا, سوپ مقوی, شامی کباب, کباب کوبیده, کوبیده پیچ

دفعات چرخ شدن

دو بار چرخ

چربی

تقریبا بی چربی

کالری در هر 100 گرم

140 کالری

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ کرده گوسفند و شتر – بدون چربی ( رژیمی )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *