عکس گوشت چرخ کرده مخلوط ویژه
چرخ کرده گوسفندی 979,000 تومان1,390,000 تومان هرکیلو
بازگشت به محصولات
عکس گوشت چرخ کرده مخلوط ویژه
چرخ کرده گوساله 739,000 تومان هرکیلو

چرخ کرده گوسفند و بوقلمون – بدون چربی ( رژیمی )

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

909,000 تومان929,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

چرخ کرده گوسفند و بوقلمون

معمولا در برنامه غذایی هر خانواده ایرانی می‌توان گوشت چرخکرده را مشاهده کرد. گوشت چرخکرده به واسطه سادگی در استفاده و تهیه، طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که بخواهید از گوشت‌ها به‌صورت ترکیبی استفاده کنید؟ یکی از بهترین ترکیب‌هایی که می‌توانید به سراغش بروید، چرخکرده گوسفند و بوقلمون است. گوشت گوسفندی دارای خواص بسیار جذابی است و همراه با غذای لذیذ و خوش طعمی که می‌توانید با آن درست کنید، مواد معدنی و مغذی مورد نیاز بدن خود را هم با آن تامین می‌کنید. اگر در کنار آن خواص گوشت بوقلمون را هم قرار دهید، چه تغییری خواهد کرد؟

خرید چرخ کرده گوسفند و بوقلمون؛ ترکیبی مناسب

شما می‌توانید از گوشت بوقلمون در کنار گوشت گوسفند استفاده کنید. بوقلمون از جمله پرنده‌هایی است که گوشت خوشمزه‌ای دارد و برای طبخ برخی از غذاها به‌صورت جداگانه هم استفاده می‌شود. شما می‌توانید ترکیب این دو را در نظر گرفته و برای تهیه کوبیده و خوراک‌های مختلف در وعده‌های غذایی خود از آن استفاده کنید. این ترکیب را نباید فراموش کنید. چرا که افراد زیادی با مصرف یک نوع گوشت، خواص گوشت‌های دیگر را از دست می‌دهند. شما تقریبا با همان هزینه مشابه می‌توانید چرخکرده گوسفند و بوقلمون را تهیه کرده و این‌بار از تمام مواد معدنی و مغذی استفاده کنید. این ترکیب برای مهمانی‌ها هم مناسب است و یقینا از آن استقبال خواهید کرد.

خواص جذاب چرخکرده گوسفند و بوقلمون

برای اینکه از خواص هر دو حیوان گوسفند و بوقلمون استفاده کنید، ترکیب عالی چرخکرده گوسفند و بوقلمون می‌تواند بهترین گزینه باشد. می‌توانید آرامش اعصاب خودتان را با آن کسب کرده و بسیاری از بیماری‌ها را که با دارو درمان نمی‌شوند را درمان کنید. می‌توانید به‌صورت بخارپز هم از این محصول در تنوع عالی از غذاها استفاده کنید. فراموش نکنید که این محصول برای کاهش استرس هم مناسب است و اضطراب‌تان را برای هر اتفاقی در شرایط پایدار نگه می‌دارد. آن دسته از افرادی که ورزش کرده و به باشگاه می‌روند، می‌توانند از چرخکرده گوسفند و بوقلمون استفاده کرده و مقدار زیادی از پروتئین و ویتامین را وارد بدن خود کنند.

بسته بندی و آماده‌سازی به همراه قیمت چرخ کرده گوسفند و بوقلمون

روند آماده‌سازی کاملا به خود مشتری سپرده شده است و می‌توانید در تمام محصولات گوشتی، برش، چرخ کرده کردن و موارد مشابه دیگر را تعیین کنید. در ادامه و با تعیین همه چیز، الو گوشت از سیستم بسته بندی اختصاصی خود استفاده کرده و از کادر مجرب و حرفه‌ای خود برای بسته بندی با پلاستیک تازه استفاده می‌کند. روی محصولات هم با سلفون پوشانده می‌شود تا بهداشت محصولات در هر شرایطی حفظ شود. الو گوشت برای این منظور از دستگاه‌های مجهز استفاده کرده است. می‌توانید تمامی سوالات و نظرات خود را هم با بخش کارشناسی فروش الو گوشت مطرح کنید. تیم پشتیبانی الو گوشت در ساعات مختلف شبانه روز در اختیار شما هستند تا مشاوره‌های لازم را هم در هنگام خرید دریافت کنید.

تهیه شده از

گوشت تازه گوساله کشتار روز, گوشت تازه بوقلمون کشتار روز

اجزاء محصول

ترکیب ران گوساله و گوشت لخم پاک شده بوقلمون

وزن

برای هر وعده یک نفر در کباب بین 200 تا 300 گرم است حدود دو سیخ ، در برگر حدود 180 گرم یک قرص برگر و در دیگر غذا ها بین 100 تا 150 گرم گوشت چرخ شده کافی است شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

سرخ کردن, غذاهای فرنگی, غذاهای ناب ایرانی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

برگر خوشمزه, پاستا, پیتزا, ساندویچ دلربا, سوپ مقوی, شامی کباب, کباب کوبیده, کوبیده پیچ

دفعات چرخ شدن

دو بار چرخ

چربی

میزان چربی با انتخاب شما

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ کرده گوسفند و بوقلمون – بدون چربی ( رژیمی )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *