چرخ کرده گوسفندی

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

979,000 تومان1,390,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

چرخ کرده گوسفندی

یکی از بهترین محصولاتی که تقریبا توسط تمام خانواده‌های ایرانی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرخکرده گوسفندی است. می‌دانیم که گوشت گوسفند طرفداران زیادی دارد و در طبخ انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی هم کاربرد دارد. همین تنوع سبب شده است که لزوم خرید آن به‌عنوان یک ماده غذایی عمومی بالاتر برود. با استفاده از چرخکرده گوسفندی، می‌توانید زمان پخت را کاهش داده و تنوع بیشتری را به سبد غذایی خود استفاده کنید. تمام غذاهای سنتی می‌توانند از چرخکرده گوسفندی استفاده کنند و اگر بخواهیم مثالی هم مطرح کنیم، باید به شامی کباب، کباب کوبیده و حتی استفاده از چرخکرده گوسفندی در ماکارونی هم اشاره کنیم.

با توجه به اینکه گوشت چرخ کرده تقریبا از هر دامی قابل دریافت است، تنوع و رقابت در بین آن‌ها وجود دارد و اکثر خانواده‌های ایرانی معمولا از چرخکرده گوسفندی استفاده کنند. با این محصول، تمام خواص گوشت گوسفندی را دریافت خواهید کرد و می‌توانید از پروتئین و ویتامین‌های مختلف استفاده کنید. بافت این گوشت نرم بوده و لطافت آن سبب می‌شود که برای کباب درست کردن هم بسیار مناسب باشد. طعم گوشت گوسفندی معمولا لذیذتر از گوشت گوساله است و میزان چربی بیشتری هم دارد. پرورش این دام طوری بوده است که چنین خاصیتی در گوشت آن وجود داشته باشد.

غذاهای متنوع با خرید چرخ کرده گوسفندی

شما می‌توانید از چرخ کرده گوسفندی برای تهیه انواع کباب‌ها استفاده کنید. اگر به رستوران‌های سنتی کشور سر بزنید، متوجه استفاده زیاد از چرخکرده گوسفندی خواهید شد. می‌توانید به سبک خودتان هم عمل کرده و از چرخکرده گوسفندی در طبخ غذاهای مختلف استفاده کنید. می‌توانید از چرخکرده گوسفندی برای خوراک هم استفاده کرده و حتی بدون برنج از آن استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم، چرخکرده گوسفندی در کنار ماکارونی هم ترکیب لذیذی را تشکیل می‌دهد و کم کم به یک عرف تبدیل شده است. می‌توانید غذایی خوشمزه و فراموش نشدنی را با چرخکرده گوسفندی تهیه کرده و در وعده‌های غذایی روزمره خود از آن استفاده کنید.

بسته بندی محصول و آماده‌سازی به همراه قیمت چرخکرده گوسفندی

آماده سازی توسط مشتریان تعیین وضعیت شده و می‌توانید در هنگام خرید، از بین گزینه‌ها انتخاب کنید. گوشت‌های مختلفی قابل چرخ کرده شدن هستند و همین سبب شده است که دست خریداران هم باز باشد. بسته بندی چرخکرده گوسفندی با کمک سلفون پوشیده شده است و تا زمانی که به دست شما برسد، طراوت و تازگی خود را همچنان حفظ خواهد کرد. الو گوشت از ظروف پلاستیکی استاندارد برای این منظور استفاده کرده است و یقینا کیفیت بالای آن سبب می‌شود که در شرایط مختلف حمل، کاملا سالم و عالی به دست شما برسد.

فراموش نکنید که می‌توانید تمامی سوالات خود را با کارشناسان بخش فروش الو گوشت مطرح کرده و کمک و راهنمایی لازم را دریافت کنید. تیم پشتیبانی با کادر متخصص در خدمت شما هستند و حتی در زمان بعد از خرید هم می‌توانید راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

تهیه شده از

گوشت تازه گوسفند کشتار روز

اجزاء محصول

گوشت مغز ران و کف دست بدون استخوان گوسفندی

وزن

برای هر وعده یک نفر در کباب بین 200 تا 300 گرم است حدود دو سیخ ، در برگر حدود 180 گرم یک قرص برگر و در دیگر غذا ها بین 100 تا 150 گرم گوشت چرخ شده کافی است شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

سرخ کردن, غذاهای فرنگی, غذاهای ناب ایرانی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

برگر خوشمزه, پاستا, پیتزا, ساندویچ دلربا, سوپ مقوی, شامی کباب, کباب کوبیده, کوبیده پیچ

دفعات چرخ شدن

یک بار چرخ, دو بار چرخ, سه بار چرخ

چربی

میزان چربی با انتخاب شما

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ کرده گوسفندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *