چرخ کرده گوساله

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

739,000 تومان هرکیلو

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

پرداخت آنلاین سریع و امن

ضمانت کیفیت محصول

بهترین کیفیت بازار در عین حال به صرفه ترین آن

گارانتی ویژه الو گوشت

بررسی سفارش تا هنگام حضور پیک

گوشت چرخ کرده گوساله

چرخکرده گوساله مزایایی دارد که به واسطه آن می‌توانید مواد معدنی و مغذی مورد نیاز بدن خود را با آن تامین کنید. استفاده از گوشت چرخ کرده به هر نوعی در بین خانواده‌های ایرانی رواج پیدا کرده است و امکان پخت و پز غذاهای مختلف هم با آن فراهم شده است. اگر به مسائل پزشکی توجه کرده باشید، می‌دانید که مصرف چرخکرده گوساله تا چه حدی برای بدن مورد نیاز است و می‌توانید آن را در وعده‌های غذایی خود قرار دهید. این محصول سرشار از پروتئین بوده و ورزشکاران می‌توانند عضلات خودشان را به واسطه آن قدرتمند کرده و یک ترکیب عالی با تمرینات خودشان داشته باشند. آمینو اسید بدن هم به واسطه آن تامین می‌شود. طبع این محصول میانه و معتدلی است و می‌توانید در کنار آن از مواد غذایی دارای طبع مناسب گوشت گوساله استفاده کنید.

خرید چرخکرده گوساله و عضله‌سازی و تامین انرژی

شما می‌توانید از آلانین موجود در چرخکرده گوساله استفاده کرده و برای ادامه تمرینات و بالا رفتن انرژی خود در باشگاه از آن بهره ببرید. فواید چرخکرده گوساله بر همگان آشکار است و انواعی از ویتامین‌ها را نیز می‌توانید وارد بدن خود کنید. ویتامین‌ها می‌توانند انرژی و سرحالی بدن شما را تامین کرده و اجازه ندهند که بدن دچار افت فشار و خون شود. چرخکرده گوساله در سبد غذایی مردمان ایران نقش بسزایی دارد و عملا نمی‌توانید آن را حذف کنید. هزینه آن نسبت به گوشت گوسفند پایین‌تر است و نسبتا راحت‌تر می‌توانید آن را تهیه کنید. برای تهیه غذاهای خاص ایرانی و خارجی هم می‌توانید روی چرخکرده گوساله حساب ویژه باز کنید.

خواص عالی چرخکرده گوساله

با استفاده از چرخکرده گوساله می‌توانید مواد معدنی را وارد بدن خود کنید. پتانسیم هم ماده بسیار مهم است که از اختلال‌های مختلف جلوگیری می‌کند. بنابراین، یک ورزشکار باید به میزان مناسبی از پتاسیم در بدن خود استفاده کند. حتی می‌توانید از چرخکرده گوساله برای رشد هورمون‌ها استفاده کرده و تحریکات عضلات بدن را به همراه داشته باشید. می‌توانید پروتئین لازم بدن خود را به جای استفاده از گیاه یا تخم مرغ که شاید در طبع همگان نباشد، از چرخکرده گوساله استفاده کنید. رعایت اعتدال در مصرف آن هم ضروری است و زندگی شاد و مفرحی را برای شما فراهم خواهد کرد.

موارد مصرف

از چرخ کرده گوساله می‌توانید در انواع غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده کرده و در غذاهای سرخ کردنی هم از آن استفاده کنید. در درست کردن پاستا پیتزا هم می‌توانید از این نوع چرخ کرده استفاده و حتی به سراغ شامی کباب و انواع کباب کوبیده بروید. در دورهمی‌ها، استفاده از چرخ کرده گوساله می‌تواند انتخابی با قیمت مناسب برای شما باشد.

تهیه شده از گوشت گوساله تازه و کشتار روز
اجزاء محصول گوشت چرخ شده با بهترین کیفیت
موارد استفاده انواع کباب‌ها – وعده‌های غذایی – خوراک و …
وزن به انتخاب مشتری
میزان چربی به انتخاب مشتری
میزان استخوان ندارد
ضایعات ندارد
وزن ضایعات در هر کیلو صفر
شرایط نگهداری یخچالی بین دمای صفر الی چهار درجه

 

بسته بندی و آماده‌سازی به همراه قیمت چرخ کرده گوساله

همان‌طور که می‌دانید، روند بسته بندی محصولات الو گوشت کاملا به‌صورت اختصاصی انجام می‌شود. این شرکت از پلاستیک‌های با کیفیت استفاده کرده و از سلفون هم برای دور کردن ویروس‌ها و باکتری‌ها بهره می‌برد. بدین ترتیب، تا زمان رسیدن محصول به دست‌تان، همان طراوت و تازگی همیشگی را می‌توانید داشته باشید. فراموش نکنید که در صورت نیاز می‌توانید با بخش پشتیبانی الو گوشت هم در ارتباط باشید. کارشناسان و مجربین در بخش کارشناسی فروش الو گوشت در خدمت شما هستند تا پاسخ مناسبی برای سوال‌ها و شبهات شما ارائه دهند. فراموش نکنید که در حین خرید هم می‌توانید مشاوره دریافت کرده و خریدی مطمئن و ارزشمند از الو گوشت داشته باشید.

تهیه شده از

گوشت تازه گوساله کشتار روز

اجزاء محصول

چرخ کرده گوشت خالص گوساله جوان

وزن

برای هر وعده یک نفر در کباب بین 200 تا 300 گرم است حدود دو سیخ ، در برگر حدود 180 گرم یک قرص برگر و در دیگر غذا ها بین 100 تا 150 گرم گوشت چرخ شده کافی است شما می توانید در الوگوشت با وزن های مشخص و یکسان خرید کنید.

موارد استفاده

سرخ کردن, غذاهای فرنگی, غذاهای ناب ایرانی

بیشتر در چه غذاهایی استفاده میشود

برگر خوشمزه, پاستا, پیتزا, ساندویچ دلربا, سوپ مقوی, شامی کباب, کباب کوبیده, کوبیده پیچ

دفعات چرخ شدن

یک بار چرخ, دو بار چرخ, سه بار چرخ

چربی

میزان چربی با انتخاب شما

کالری در هر 100 گرم

235 کالری

شرایط نگهداری

یخچالی بین صفر تا چهار درجه

بسته بندی

ظرف و سلفون

اطلاعات خرید محصول

به مقدار سفارش محصول وزن میشه که ممکن است بین 10 تا 30 گرم نوسان داشته باشه و متناسب با درخواست شما کاملا پاک شده و برش و بسته بندی انجام میشه ،روی بسته ارسالی لیبل چاپی وجود داره که وزن و تاریخ بسته بندی رو نمایش میده لازم است که بدونید این لیبل وزن محصول قبل از پاک کردن نشون میده، بعد داخل بسته نهایی به همراه فاکتور قرار میدیم و براتون ارسال می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ کرده گوساله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *